Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Fundatii-ONG Timis

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerințe: Cautam educatoare tanara ,vesela cu multa rabdare si indemanare. Daca esti sociabila , empatica ,iubesti copii si iti place sa te joci , trimite-ne CV-ul tau.

  • Ecumenical Association of Churches in Romania AIDRom is looking for a Psychologist to manage its daily activity at the Emergency Transit Center (ETC) in Timisoara, project funded by United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR), Representation in Romania Contract duration: the employment contract will be awarded part time, until 31st December 2019, and can be extended, subject to individual in-house educational services for the refugees from the Emergency Transit Center (ETC) in Timisoara Among other tasks the Psychologist will have the following responsibilities: - Provides intervention, assistance and psychological counseling to refugees in the ETC - Offer support to Project Coordinator in drafting of monthly and other ad-hoc reports required by the project; - Ensure effective administrative communication with UNHCR and General Inspectorate for Immigration (GII); - Assists in implementing the activities foreseen in the project and the tasks required to ensure the achievement of the project objectives. - Prepare and draft monthly, quarterly, intermediate and annual reports on the progress of the project's implementation; Requirements  Specialized Psychology Studies completed with a Bachelor's degree  Experience in Psychology minimum three months  Professionalism, punctuality, seriousness, ability and openness to learning  Empathy, assertiveness, communicative, open, emotionally balanced, stress-resistant and working environment with sick, elderly people  Good leadership and organization skills, good management of tensions between beneficiaries, patience and courtesy, good management of time and deadlines  Good diagnostics and subjective-emotional, cognitive, behavioral assessment etc .;  Excellent command of English; additional linguistic skills are an asset;  Knowledge of computer operation (Microsoft Office, Excel, Internet, e-mail);  Very good interpersonal skills, the ability to interact with people from different social and cultural backgrounds;  Good communication, negotiation and presentation skills;  Analysis, synthesis and evaluation capacity  Enthusiasm, spirit of initiative and ease of assimilation of new information. Experience in the field of NGOs and / or refugees is an advantage People interested in this post are asked to send a resume to juridic@aidrom.ro with the subject of the e-mail: „Application for the Psychologist position” by January 15, 2019. Only those selected for the interview will be contacted. We want to let you know that as of 25 May 2018 the Regulation on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data (GDPR) will be applied by all EU Member States . In this context, our company is committed to protecting you and respecting your privacy. If you would like to know more about your rights under the aforementioned rules, we invite you to visit http://www.aidrom.ro/category/angajari/

  • Ești o persoană iubitoare de oameni? Îți place să înveți? Dar să-i înveți pe ceilalți? Te consideri o persoană răbdătoare, cu simțul umorului și crezi că ai bune abilități de comunicare? Dacă răspunsul este da, atunci Hai cu noi să facem bine! Salvați Copiii România angajează cadre didactice pentru proiectul POCU “Și eu vreau la școală!” Oferim:  Un contract de muncă cu un program de 4 ore/zi, 16 ore/săptămână, 16 zile/lună;  O echipă dinamică și implicată în procesul socio-educațional al copilului;  Un mediu de lucru în care îți poți pune în valoare calitățile umane, abilitățile profesionale și te poți îmbogăți cu metode noi de abordare și învățare a copiilor;  Împărtășirea bunelor noastre practici în activitățile cu copii. Responsabilități pentru viitorul coleg: • Să desfășoare activități de sprijin educational pentru copii (sprijin la pregătirea temelor, recuperare și remediere pentru elevii cu dificultăți de învățare, pregătire suplimentară la principalele materii de studiu); • Să deruleze activități recreative lunare; • Să deruleze activități de educație pentru sănătate, igienă si nutriție sănătoasă, • Să desfășoare activități extra-curriculare; • Să întocmească planuri educaționale individualizate împreuna cu expertul cu atribuții în asistența socială în care va ține cont de necesitățile de învățare și dezvoltare ale fiecărui copil. Colegul ideal are:  Atitudine pozitivă față de copii;  Abilități de comunicare și de lucru cu grupurile;  Experiență în învățământ – cadru didactic - între 0-5 ani;  Studii superioare/Absolvent al Facultății de Pedagogie sau a modulului pedagogic/Absolvent Liceu Pedagogic, Specializare Pedagogie Ți se potrivește jobul? Trimite atunci CVul tău în format Europass și o scrisoare de intenție la adresa: timis@salvaticopiii.ro; seica.cristina83@gmail.com Nu ți se potrivește jobul, dar cunoști pe cineva căruia i-ar veni postul ca o mănușă? Atunci spune-i despre acesta.

  • Angajam o persoana calificata, dinamica, organizata, in domeniul instalatiilor de apa, canal, deschisa si la alte activitati de intretinere cladiri, spatiul verde. program de lucru: 8 ore, de L-V, Oferim: salariu, bonuri de masa, o masa/zi, abonament transport Ratt, ore suplimentare se platesc. Mediu de lucru placut.

  • AIDRom caută un psiholog pentru a-și gestiona activitatea zilnică la Centrul de Tranzit de Urgență (ETC) din Timișoara, proiect finanțat de Înaltul Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați (UNHCR), Reprezentanța în România Durata contractului: contractul de muncă va fi incheiat cu jumătate de normă, până la 31 decembrie 2019 și poate fi prelungit, în funcție de serviciile educaționale individuale pentru refugiații din Centrul de Tranzit de Urgență (ETC) din Timișoara Printre alte sarcini, Psihologul va avea următoarele responsabilități: - Oferă refugiaților intervenții, asistență și consiliere psihologică în ETC - Oferirea de sprijin Coordonatorului de Proiect în elaborarea rapoartelor lunare și a altor rapoarte ad-hoc solicitate de proiect; - Asigurarea unei comunicări administrative eficiente cu UNHCR și Inspectoratul General pentru Imigrație (GII); - Asistă în implementarea activităților prevăzute în proiect și sarcinile necesare pentru a asigura realizarea obiectivelor proiectului. - Pregătirea și elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, intermediare și anuale privind progresele înregistrate în implementarea proiectului; Cerinţe  Studii superioare de psihologie, finalizate cu diplomă de licență  Experiență în psihologie de minim trei luni  Profesionalism, punctualitate, seriozitate, capacitate și deschidere spre învățare  Empatie, asertivitate, comunicare, deschisă, echilibrată emoțional, stres-rezistent și mediu de lucru cu bolnavi, vârstnici  Bune abilități de leadership și organizare, buna gestionare a tensiunilor dintre beneficiari, răbdare și curtoazie, buna gestionare a timpului și termenelor limită  Diagnosticare bună și evaluare subiectiv-emoțională, cognitivă, comportamentală etc .;  Cunoașterea excelentă a limbii engleze; competențele lingvistice suplimentare reprezintă un avantaj;  Cunoașterea funcționării calculatorului (Microsoft Office, Excel, Internet, e-mail); • Abilități interpersonale foarte bune, abilitatea de a interacționa cu persoane din diferite medii sociale și culturale;  bune abilități de comunicare, negociere și prezentare;  Capacitatea de analiză, sinteză și evaluare  Entuziasm, spirit de inițiativă și ușurință de asimilare a noilor informații. Experiența în domeniul ONG-urilor și/sau refugiaților este un avantaj Persoanele interesate de acest post sunt rugate să trimită un CV la juridic@aidrom.ro cu subiectul mesajului "Aplicare pentru funcția de psiholog" până la 15.01.2019. Numai cei selectați pentru interviu vor fi contactati. Dorim să vă aducem la cunoștință că, începând cu data de 25 mai 2018, regulamentul GDPR a intrat in vigoare. v În acest context, compania noastră se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatatea datelor personale. Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre drepturile dumneavoastra conform regulamentului GDPR, va invitam sa accesati pagina http://www.aidrom.ro/category/angajari

  • Ecumenical Association of Churches in Romania AIDRom is looking for 1 Interpreter for Arab language to manage its daily activity at the Emergency Transit Center (ETC) in Timisoara, project funded by United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR), Representation in Romania Contract duration: the employment contracts will be awarded full time, until 31st December 2019, and can be extended, subject to individual performance and the availability of funds. AIDRom’s Interpreters will facilitate communication between refugees and project personnel from the Emergency Transit Center (ETC) in Timisoara Among other tasks the Interpreters will have the following responsibilities: - Will facilitate communication in arab language, between refugees and project personnel from the Emergency Transit Center (ETC) in Timisoara; - Offer support to Project Coordinator in drafting of monthly and other ad-hoc reports required by the project; - Ensure effective administrative communication with UNHCR and General Inspectorate for Immigration (GII); - Assists in implementing the activities foreseen in the project and the tasks required to ensure the achievement of the project objectives. - Prepare and draft monthly, quarterly, intermediate and annual reports on the progress of the project's implementation; Requirements  Excellent command of English and Arab; additional linguistic skills are an asset;  Knowledge of computer operation (Microsoft Office, Internet, e-mail);  Very good interpersonal skills, the ability to interact with people from different social and cultural backgrounds;  Good communication, negotiation and presentation skills;  Analysis, synthesis and evaluation capacity  Enthusiasm, spirit of initiative and ease of assimilation of new information. Experience in the field of NGOs and / or refugees is an advantage People interested in these posts are asked to send a resume to juridic@aidrom.ro with the subject of the e-mail: „Application for the Interpreter position” by January 15, 2019. Only those selected for the interview will be contacted. We want to let you know that as of 25 May 2018 the Regulation on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data (GDPR) will be applied by all EU Member States . In this context, our company is committed to protecting you and respecting your privacy. If you would like to know more about your rights under the aforementioned rules, we invite you to visit http://www.aidrom.ro/category/angajari/

  • Asociația Ecumenică a Bisericilor din România AIDRom caută 1 interpret pentru limba Arabă pentru a-și gestiona activitatea zilnică la Centrul de Tranzit de Urgență (ETC) din Timișoara, proiect finanțat de Înaltul Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați (UNHCR) Reprezentanta în România Durata contractului: contractele de muncă vor fi incheiate cu normă întreagă, până la 31 decembrie 2019, și pot fi prelungite, în funcție de performanța individuală și disponibilitatea fondurilor. Interpreții AIDRom vor facilita comunicarea dintre refugiați și personalul proiectului din Centrul de Tranzit de Urgență (ETC) din Timișoara Printre alte sarcini, interpreții vor avea următoarele responsabilități: - Vor facilita comunicarea în limba arabă, între refugiați și personalul proiectului din Centrul de Tranzit de Urgență (ETC) din Timișoara; - Oferirea de sprijin Coordonatorului de Proiect în elaborarea rapoartelor lunare și a altor rapoarte ad-hoc solicitate de proiect; - Asigurarea unei comunicări administrative eficiente cu UNHCR și Inspectoratul General pentru Imigrație (GII); - Asistă în implementarea activităților prevăzute în proiect și sarcinile necesare pentru a asigura realizarea obiectivelor proiectului. - Pregătirea și elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, intermediare și anuale privind progresele înregistrate în implementarea proiectului; Cerinţe  Cunoașterea excelentă a limbii engleze si arabe; competențele lingvistice suplimentare reprezintă un avantaj;  Cunoașterea funcționării calculatorului (Microsoft Office, Internet, e-mail); • Abilități interpersonale foarte bune, abilitatea de a interacționa cu persoane din diferite medii sociale și culturale;  bune abilități de comunicare, negociere și prezentare;  Capacitatea de analiză, sinteză și evaluare  Entuziasm, spirit de inițiativă și ușurință de asimilare a noilor informații. Experiența în domeniul ONG-urilor și / sau refugiaților este un avantaj Persoanele interesate de aceste posturi sunt rugate să trimită un CV la adresa juridic@aidrom.ro cu subiectul mesajului de poștă electronică: "Aplicare pentru funcția de interpret limba araba" până la data de 15 ianuarie 2019. Numai cei selectați pentru interviu vor fi contactati. Dorim să vă aducem la cunoștință că, începând cu data de 25 mai 2018, regulamentul GDPR a intrat in vigoare. v În acest context, compania noastră se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatatea datelor personale. Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre drepturile dumneavoastra conform regulamentului GDPR, va invitam sa accesati pagina http://www.aidrom.ro/category/angajari

  • Ecumenical Association of Churches in Romania AIDRom is looking for 1 Social Assistant to manage its daily activity at the Emergency Transit Center (ETC) in Timisoara, project funded by United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR), Representation in Romania Contract duration: the employment contracts will be awarded part time, 4 hours / day , until 31st December 2019, and can be extended, subject to individual performance and the availability of funds. The work schedule will be 5 days / week, including Saturdays and Sundays AIDRom’s Social Assistant will provide advice, guidance and counselling to refugees, basic cultural orientation and awareness sessions for the refugees from the Emergency Transit Center (ETC) in Timisoara Among other tasks the Social Assistant will have the following responsibilities: - Provides guidance and counseling to refugees, basic cultural orientation and separate awareness sessions with refugee men and women on various topics of interest. A community approach will be pursued so that refugees are encouraged to take their lives in their own hands once they arrive in the country of destination; - Offer support to Project Coordinator in drafting of monthly and other ad-hoc reports required by the project; - Ensure effective administrative communication with UNHCR and General Inspectorate for Immigration (GII); - Assists in implementing the activities foreseen in the project and the tasks required to ensure the achievement of the project objectives. - Prepare and draft monthly, quarterly, intermediate and annual reports on the progress of the project's implementation; Requirements  Higher education in social assistance or in another relevant field, completed with a Bachelor's degree;  Experience in the social field, minimum three months;  Knowledge of national legislation on social assistance and refugees in Romania;  Excellent command of English; additional linguistic skills are an asset;  Knowledge of computer operation (Microsoft Office, Internet, e-mail);  Very good interpersonal skills, the ability to interact with people from different social and cultural backgrounds;  Good communication, negotiation and presentation skills;  Analysis, synthesis and evaluation capacity  Enthusiasm, spirit of initiative and ease of assimilation of new information. Experience in the field of NGOs and / or refugees is an advantage People interested in these posts are asked to send a resume to juridic@aidrom.ro with the subject of the e-mail: „Application for the Social Assistant position” by January 15, 2019. Only those selected for the interview will be contacted.

  • AIDRom caută 1 asistent social pentru a-și gestiona activitatea zilnică la Centrul de Tranzit de Urgență (ETC) din Timișoara, proiect finanțat de Înaltul Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați (UNHCR), Reprezentanța în România Durata contractului: contractul de muncă va fi incheiat cu normă partiala, 4 ore/zi, până la 31 decembrie 2019 și poate fi prelungit, în funcție de performanța individuală și disponibilitatea fondurilor. Programul de lucru va fi de 5 zile / saptamana, incluzand sambata si duminica. Asistentul social al AIDRom va acorda consultanță, îndrumare și consiliere refugiaților, orientări culturale de bază și sesiuni de sensibilizare pentru refugiații din ETC Timișoara Printre alte sarcini, asistentul social va avea următoarele responsabilități: - Oferă îndrumare și consiliere refugiaților, orientare culturală de bază și sesiuni separate de conștientizare cu bărbații și femeile refugiați pe diverse teme de interes. Va fi urmată o abordare comunitară pentru ca refugiații să fie încurajați să-și ia viața în propriile mâini după ce ajung în țara de destinație; - Oferirea de sprijin Coordonatorului de Proiect în elaborarea rapoartelor lunare și a altor rapoarte ad-hoc solicitate de proiect; - Asigurarea unei comunicări administrative eficiente cu UNHCR și Inspectoratul General pentru Imigrație (GII); - Asistă în implementarea activităților prevăzute în proiect și sarcinile necesare pentru a asigura realizarea obiectivelor proiectului. - Pregătirea și elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, intermediare și anuale privind progresele înregistrate în implementarea proiectului; Cerinţe  Studii superioare în asistență socială sau într-un alt domeniu relevant, finalizate cu diplomă de licență;  Experiență în domeniul social, minim 3 luni;  Cunoașterea legislației naționale privind asistența socială și refugiații în România;  Cunoașterea excelentă a limbii engleze; competențele lingvistice suplimentare reprezintă un avantaj;  Cunoașterea funcționării calculatorului (Microsoft Office, Internet, e-mail); • Abilități interpersonale foarte bune, abilitatea de a interacționa cu persoane din diferite medii sociale și culturale;  Bune abilități de comunicare, negociere și prezentare; Experiența în domeniul ONG-urilor și / sau refugiaților este un avantaj Persoanele interesate de aceste posturi sunt rugate să trimită un CV la juridic@aidrom.ro cu subiectul mesajului de poștă electronică "Aplicare pentru funcția de asistent social" până la 15.01.2019. Numai cei selectați pentru interviu vor fi contactati Dorim să vă aducem la cunoștință că, începând cu data de 25 mai 2018, regulamentul GDPR a intrat in vigoare. v În acest context, compania noastră se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatatea datelor personale. Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre drepturile dumneavoastra conform regulamentului GDPR, va invitam sa accesati pagina http://www.aidrom.ro/category/angajari

  • Asociația Ecumenică a Bisericilor din România AIDRom caută un Doctor pentru a-și administra activitatea zilnică la Centrul de Urgență de Tranzit (Timișoara), proiect finanțat de Înaltul Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați (UNHCR), Reprezentanța în România Durata contractului: contractul de muncă va fi incheiat cu normă partiala, până la 31 decembrie 2019 și poate fi prelungit, în funcție de serviciile educaționale individuale pentru refugiații din Centrul de Tranzit de Urgență (Timișoara) Printre alte sarcini, personalul medical va avea următoarele responsabilități: - Oferă asistență medicală de bază și specializată, prescrie tratamente și consiliere la fața locului, monitorizează cazurile medicale și, atunci când este necesar, le recomandă instituțiilor medicale specializate și mntine legatura cu acestea, oferă rapoarte medicale pentru cazurile cu risc sporit și / în țara de reinstalare și desfășoara activități de educație de bază în domeniul sănătății, igiena personală și sesiuni de sensibilizare a beneficiarilor; - Oferirea de sprijin Coordonatorului de Proiect în elaborarea rapoartelor lunare și a altor rapoarte ad-hoc solicitate de proiect; - Asigurarea unei comunicări administrative eficiente cu UNHCR și Inspectoratul General pentru Imigrație (GII); - Asistă în implementarea activităților prevăzute în proiect și sarcinile necesare pentru a asigura realizarea obiectivelor proiectului. - Pregătirea și elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, intermediare și anuale privind progresele înregistrate în implementarea proiectului; Cerinţe  Studii superioare în medicină, finalizate cu diplomă de licență;  Experienta in domeniul medical, minim 3 luni;  Cunoașterea excelentă a limbii engleze; competențele lingvistice suplimentare reprezintă un avantaj;  Cunoașterea funcționării calculatorului (Microsoft Office, Internet, e-mail); • Abilități interpersonale foarte bune, abilitatea de a interacționa cu persoane din diferite medii sociale și culturale;  bune abilități de comunicare, negociere și prezentare;  Capacitatea de analiză, sinteză și evaluare  Entuziasm, spirit de inițiativă și ușurință de asimilare a noilor informații. Experiența în domeniul ONG-urilor și / sau refugiaților este un avantaj Persoanele interesate de aceste posturi sunt rugate să trimită un CV la adresa juridic@aidrom.ro cu subiectul mesajului de poștă electronică: "Aplicare pentru postul de doctor" până la data de 15 ianuarie 2019. Numai cei selectați pentru interviu vor fi contactați Dorim să vă aducem la cunoștință că, începând cu data de 25 mai 2018, regulamentul GDPR a intrat in vigoare. v În acest context, compania noastră se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatatea datelor personale. Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre drepturile dumneavoastra conform regulamentului GDPR, va invitam sa accesati pagina http://www.aidrom.ro/category/angajari

  • Club sportiv ofera unei studente/absolvente sau unei sportive (sau fosta sportiva) garsoniera/apartament cu o camera, birou, bucatarie, baie (35 mp) in schimbul colaborarii in derularea unui program sportiv. Atmosfera de lucru este destinsa, colegiala, programul flexibil. Detalii si informatii la tel 0723004747

  • Salveaza cautarea