Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SUBWAY Timisoara locatia: Complex Studentesc Angajeaza : ---preparatori/vanzatori sandwichuri -"Sandwich Artist". NU este obligatorie experienta in domeniu,dar poate constitui un avantaj(Horeca,Profi,Auchan ,etc) ---full time sau part -time pt ore de seara. Oferim:Salariu/venituri si beneficii atractive,posibilitati de avansare si asiguram instructaj si calificare cu diploma absolvire cursuri SUBWAY UNIVERSITY(-Sandwich Artistry,Beautifull restaurants,etc.) Cautam persoane motivate pentru a se alatura super-echipei noastre si dornice de a lucra int-un mediu organizat si placut. Hai in echipa noastra !
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
SPECTRAL MOBILA angajeaza Sef Centru Logistic cu studii superioare finalizate cu diploma de licenta. Centrul logistic este situat in Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte zone limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 31 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Miercurea Ciuc, Moreni, Oltenita, Oradea, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 38 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 38 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: Studii medii tehnice de specialitate - studiile superioare in domeniul tehnic reprezintă un avantaj. Experienta necesară: minim 2 ani de zile; Cunostinte tehnice: mecanica, hidraulica, pneumatica, electricitate; Indemanare, precizie, rezistenta la stres, capacitate de lucru in echipa, responsabilitate; Disponibilitate pentru 3 schimburi. Responsabilitati: Colaborează cu membrii echipei pentru îndeplinirea sarcinilor, creeaza şi menţine relaţii profesionale; Identifica si rezolva probleme complexe evaluand rezultatele obţinute; Citeşte desene de execuţie si interpretează planuri de operaţii; Efectuează operaţii pregătitoare in vederea reviziilor; Coordonează lucrări de montaj pentru organe de maşini şi mecanisme si execută lucrări de reglare şi întreţinere ale transmisiilor mecanice; Utilizează tehnici de măsurare pentru determinarea monitorizarea mărimilor fizice specifice proceselor industriale; Stabileşte procesul tehnologic de asamblare, realizează produse specifice prin asamblări nedemontabile si efectuează lucrări de asamblare demontabilă Oferim: Pachet salarial format din salariu fix + multiple beneficii extrasalariale ( bonus pentru performanta, prima de Craciun, prima de Pasti, spor de vechime, prima de recomandare); Ore suplimentare dublu plătite; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Transport gratuit; Transparenta si claritate in ceea ce priveste posibilitatea de promovare; Un loc de munca sigur si posibilitatea de a creste si promova.
-
Manager general, angajez asistenta manager. Suntem o agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.
-
Cerinte: Studii medii tehnice de specialitate (electric, electromecanic,electrotehnic).Studiile superioare in domeniul tehnic reprezintă un avantaj. Experienta necesară: minim 2 ani de zile; Cunostinte tehnice: automatizări industriale (cunostintele de pneumatica si electropneumatica reprezinta un avantaj) Atentie, judecata si capacitate decizionala, organizare, capacitate de finalizare, munca in echipa, flexibilitate, orientare catre performanta, disciplina, responsibilitate. Disponibilitate pentru 3 schimburi; Responsabilitati: Colaborează cu membrii echipei pentru îndeplinirea sarcinilor Creeaza şi menţine relaţii profesionale Identifica si rezolva probleme complexe evaluand rezultatele obţinute Documentaţia tehnică: execută desene de ansamblu, citeşte desene de execuţie, interpretează planuri de operaţii Execută lucrări de reparaţie la maşini electrice; Verifică ungerea rulmenţilor, lagărelor (planul de grasare de la utilaje); Controlează regimul de funcţionare a maşinilor electrice, vibraţii, regim tehnic; Montează şi demontează, înlocuieşte motoare electrice defect, imbunatateste partea de automatizare protectie ale acestora; Execută dispozitive pentru fixarea aparatelor electrice pe maşini şi utilaje; Intreţine şi repară sistemele de ventilaţie ale echipamentelor electrice; Verifică ventilaţia maşinilor electrice; Verifică starea cuplajelor şi le înlocuieşte pe cele uzate; Executa diverse lucrări de natură mecanică pentru echipamentele electrice (repară dulapuri electrice, doze cutii de legătură, sisteme de blocare, reţele de împământare); Executa operatiuni de intretinere si reparatii la instalatiile hidraulice si pneumatice ale echipamentelor din zona de productie; Inlocuieste componentele defecte (uzate) sau care nu functioneaza la parametrii proiectati de natura electrica, mecanica, hidraulica sau pneumatica, dupa care anunta seful direct pentru a aproviziona piesele timpul intretinerii preventive, verifica aparitia de jocuri in sistemul cinematic al utilajului daca se constata pierderi de lichid la instalatiile hidraulice, incearca sa le remedieze imediat sau aprovizioneaza piesele necesare pentru a finalize reparatia cat mai repede posibil; Verifica filtrele din instalatia de aer comprimat ca acestea sa fie curate si sa contina lichid de lubrifiere daca este echipat cu recipientul respectiv Oferim: Pachet salarial format din salariu fix + multiple beneficii extrasalariale ( bonus pentru performanta, prima de Craciun, prima de Pasti, spor de vechime, prima de recomandare); Ore suplimentare dublu plătite; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Transport gratuit; Transparenta si claritate in ceea ce priveste posibilitatea de promovare; Un loc de munca sigur si posibilitatea de a creste si promova.
-
Promovat
Angajam vanzatore pentru magazin alimentar mixt, se lucrează în ture de 8h ,6 libere pe luna. Pentru mai multe detalii privind salariul sunati la nr Salariu 3000 lei.
-
-
S C GEPEX angajeaza spalator vase . se lucreaza program 10-23 2 zile cu 2 pauza salar 2300 lei
-
Societate Medicala angajează asistenta medicala full time dispusa uneori la program prelungit, sa posede un hand writng lizibil și minima.experienta profesionala. Pentru amănunte trimiteți CV la drjurjamm yahoo.com
-
Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu full time: - 6800 lei Salariu part time: se negociaza la interviu. Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
R.C.F. Barber Shop Angajeaza frizerita/coafeza pentru un salon dotat cu echipament special.Se cauta o persoana serioasa,sociabila, pentru sediul nostru din Ivanesti. Pentru detalii suplimentare sunati la nr din anunt!
-
Suntem în căutarea unor mecanici auto talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai experiență în domeniul mecanicii auto și ești în căutarea unei oportunități de a-ți dezvolta cariera, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi. Responsabilități: Efectuarea diagnosticărilor și reparațiilor la autovehiculele clienților noștri Identificarea și rezolvarea problemelor tehnice ale autovehiculelor Efectuarea reviziilor și întreținerii periodice Montarea și demontarea pieselor auto Asigurarea calității lucrărilor efectuate Consilierea clienților cu privire la întreținerea și reparațiile autovehiculelor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto Cunoștințe solide în diagnosticarea și reparația autovehiculelor Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor Atenție la detalii și precizie în lucrul cu piesele auto Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și cunoștințele în domeniul mecanicii auto Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și colegi de echipă prietenoși Dacă ești o persoană dedicată, pasionată de mecanica auto și dornică să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, te invităm să aplici pentru poziția de mecanic auto. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să îți oferim oportunitatea de a-ți construi o carieră de succes în domeniul auto. FACILITATI: -venituri neplafonate -acces facil cu mijloacele de transport in comun -parcare gratuita -facilitati intretinere auto personal -prima de sarbatori -bonusuri de performanta -cadouri pt copii sub 14 ani -echipament de lucru personalizat si intretinut de angajator -formare profesionala de specialitate
-
Angajez sofer livrator Cumpana program de lucru de luni pana vineri de la ora 08:00-17:00 Mediu de lucru placut , tichete de masa in valoare de 40 lei zi, salar format din parte fixa si parte de bonusare. Pentru detalii suplimentare ma puteti contacta telefonic.
-
Firma straina angajeaza pt. biroul din Oradea operatoare call-center suport clienti munca de birou pe calculator Cerințe: Persoana serioasa, responsabila si organizata Voce placuta Studii medii cu diploma de absolvire BAC sau studii superioare Bune abilități de comunicare, cunoasterea foarte bine a limbii romane Limba engleză maghiara eventual slovaca ceha constituie un avantaj Cunostinte PC ( Pachet Office, Gmail, Internet ) Cunostintele din domeniul tehnic sau prelucrari mecanice prin aschiere constituie un avantaj Locul de munca se afla intr-un birou cu un climat linistit si placut in centrul orasului Oradea Experiența anterioara la un call-center este un avantaj Atribuții: - Contactarea telefonică zilnică a clienților din baza de date a firmei ( domeniul industrial, masini-unelte) - Administrarea biroului si organizarea intilnirilor de afaceri a reprezentantului firmei - Program de lucru: luni-vineri 8:00-16:30 - Pachetul salarial este compus din salar fix 2.500 RON + bonus in functie de realizari. CV-urile cu poza se trimit la adresa de e-mail: gsk.kon(arond)gmail.com Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.
-
-
Angajam bona in București, Damaroaia intern pentru un copil de 2 jumătate salariu 4000 lei urgent lăsați telefonul
-
Ne marim echipa , angajam personal pentru magazin alimentar zona sabroso . program de lucru 1 zi cu 1 zi. pentru mai multe detalii sunati la nr de tlf .
-
DESCRIERE Rompetrol, punct de lucru Merisani, angajeaza lucrator comercial, disponibil sa lucreze in ture, sa gestioneze corect si cu simt de raspundere carburantii si produsele din statie. Candidatul ideal Esti ceea ce cautam daca: - Vrei sa te alaturi echipei noastre- te sustinem si ne implicam in dezvoltarea ta; - Esti orientat catre client, ai o atitudine pozitiva si esti comunicativ; - Iti place munca in echipa; - Ai disponibilitatea de a lucra in ture de zi, avand un program flexibil; - Esti loial, corect si serios. Descrierea jobului Daca te alaturi echipei, iti oferim urmatoarele beneficii: - Program de lucru flexibil in ture de zi, astfel incat sa ai timp si pentru prietenii si hobby-urile tale; - Venituri extra, peste salariul net, prin efectuarea orelor suplimentare rezultate din lucrul in ture; - Tichete de masa lunar, pentru extra venit si momente delicioase; - Bonus lunar acordat angajatilor in functie de vanzarile efectuate; - Nu se efectueaza ture de noapte; - Decontam transport. Responsabilitatile pentru aceasta pozitie sunt urmatoarele: - Vanzarea de combustibil si produse din magazinul statiei; - Intocmirea documentelor fiscale si efectuarea monetarului; - Buna comunicare cu clientii si gestionarea potentialelor neintelegeri aparute; - Asigurarea curateniei si a ordinii in statia de distributie carburanti.
-
Va oferim personal asiatic din Indonezia, Nepal, Egipt, Bangladesh, India, Turcia, Sri Lanka, Pakistan, etc - Dupa specificul si necesitatile DVS. va putem furniza muncitori calificati sau fara calificare, dar si cu cea mai INALTA CALIFICARE, ingineri mecanici, electricieni, bucatar-sef cu 3stele Michelin, sudori TIG si VIG , ospatari, cameriste, soferi de TIR , operatori in carierele de piatra si /sau utilaje agricole sau in fermele de animale , curieri si soferi , agenti de teren , etc. Noi rezolvam intreaga documentatie , pana la obtinerea permisului de sedere si viza de munca. Muncitorii recrutati prin noi isi vor indeplini deplin si cu responsabilitate atributiile si vorbesc fluent engleza , deoarece garantam atat calificarea ( prin documente oficiale) cat si stabilitatea in Romania. Precizam ca formalitatile legale de aducere dureaza minim 2-3 luni ( personalul nostru fiind atent selectat din marea masa ) si deci va rugam sa ne contactati de urgenta pentru sezonul din vara-toamna 2023 ; Va asteptam cu interes : contact : sau mail : VA MULTUMIM.
-
Firma de usi de garaj Sc Manolly Srl,cu sediul de productie in Dumbravita,angajeaza pe postul de productie cu acces pietonal: Cerinte minime: -masurarea cu ruleta la mm -debitare cu flex si circular -rezistenta la efort -persoana serioasa Se ofera: -transport gratuit Timisoara si imprejurimi -bonuri de masa(40ron zi lucrata) -zile libere intre Craciun si Anul Nou -salariu de la 3500 ron net,in functie de experienta
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel: