Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj au nevoie de forte noi si cauta colegi cu urmatoarele abilitati: - Scoala profesionala liceu, - Experienta de minim 3 ani pe un post similar, - Cunostinte tehnice specifice meseriei (conform incadrarii din fisa postului inclusiv citirea unui plan de executie) - Capacitate organizatorica, asumarea raspunderii pentru calitatea lucrarilor executate, - Capacitatea de a lucra in echipa, obiectivitate in aprecierea efortului individual, respect fata de colegi, favorizarea la locul de munca a climatului neconflictual, - Capacitatea fizica de a raspunde la efort si respectarea programului de lucru, - Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea de schimbare a locului de munca (deplasarea la lucrarile sucursalei sau in cadrul altor sucursale). Ce vei face la noi? - Montarea echipamentului primar si a circuitelor secundare; - Participarea la toate activitatile de reparatii si intretinere planificate in conformitate cu prescriptiile tehnice de specialitate; - Executarea lucrarilor pe partea de circuite secundare in posturi de transformare si statii electrice conform schemelor electrice; - Echiparea tablourilor electrice de protectie conform schemelor din proiect; - Identificarea si amenajeazarea traseelor si amplasamentelor electrice conform proiectului; - Executarea lucrarilor de constructii montaj, revizii tehnice si reparatii a instalatiilor electrice conform proiectului; Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Calea Borșului nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Manpower recruteaza operator imbuteliere cu contract de munca pe perioada nedeterminata! Descrierea generală a postului: - operatorul îmbuteliere are responsabilitatea de a manipula și îmbutelia produsele în conformitate cu standardele de calitate și siguranță stabilite de companie. Responsabilități principale: - manipularea și îmbutelierea produselor în conformitate cu procedurile stabilite; - asigurarea respectării standardelor de siguranță în timpul operațiunilor de îmbuteliere; - monitorizarea și asigurarea calității produselor îmbuteliate; - întreținerea și curățarea echipamentelor și a zonei de lucru; - raportarea oricăror defecțiuni sau probleme apărute în timpul procesului de îmbuteliere; - colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura un flux de lucru eficient și fără probleme. Cerințe: - experiență anterioară într-un rol similar sau într-un mediu de producție constituie un avantaj; - abilități bune de comunicare și lucru în echipă; - atitudine pozitivă și capacitate de a lucra eficient sub presiune; - capacitatea de a respecta instrucțiunile și procedurile de lucru; - disponibilitatea pentru a lucra în ture. Beneficii: - contract pe perioada nedeterminată; - pachet salarial competitiv peste media pieței; - tichete de masa de 40 lei; - oportunități de avansare în cadrul companiei; - mediu de lucru plăcut și dinamic; - dezvoltare profesională continuă; - curs gratuit pentru AUTORIZAȚIE ISCIR. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cabinet medical privat de ginecologie zona Piata Domenii cauta medic specialist primar pentru consultatii la cabinet.
-
-
Angajez instalator sau ajutor de instalator!Incepere imediata.Pentru detalii sunați la numărul din anunț, nu răspund la mesaje
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Sunt interesat de o firma care poate face plata diurnii la 15 zile. 1 si 15 ale lunii. Diurna zilnica trecuta in contractul de munca + act aditional separat. De preferat Germania - DK containere. Perioada de lucru 7sapt cu 3 acasa. Alte detalii vom stabili la telefon.
-
Infirmiera cu experiența de spital cât și de centru ingrijire seniori,îngrijesc persoane la domiciliu in Timișoara . schimbat pampers, plosca, toaletare totala sau parțiala, schimbat lenjerie, schimbat sonda urinară, administrare medicamente prescrise de medic, ajutor la mâncare, monitorizare funcții vitale, efectuare cumpărături ( supermarket, piața, farmacie), deplasare la medic, plimbare, socializare, etc Dacă doriți o colaborare va așteptat cu drag sa sunați la nr Daniela Facebook Ingrijire Domiciliu Timișoara site web. ingrijiredomiciliu-timișoara.ro
-
Căutam colaboratoare pentru ingrijire persoane la domiciliu in Timișoara sau zonele limitrofe. Suntem o echipa tânăra , serioasă, cu experiența , înțelegătoare și ne dorim de la viitorii colaboratori sa fie la fel. Se oferă : - plata pe ora ( peste media de pe piața) - decontarea transport - bonusuri in funcție de seriozitate și implicare Dorim ca viitorii noștri colaboratori sa aibă : - experiența in domeniul îngrijirii la domiciliu - disponibilitate pentru un program flexibil - sa fie serioși , ramdatori și onesti - dacă poseda un permis de conducere este un avantaj Dacă v am stârnit interesul și credeți ca sunteți potrivit a pentru un astfel de post avem rugămintea sa ne contactați sau sa ne trimiteți un CV sau câteva date despre dumneavoastră pe watsup
-
Gelateria La Romana dal 1947 din Baneasa Shopping City este în căutare de colegi zâmbitori, cu energie și atitudine pozitivă, cu sau fără experiență în domeniu pentru postul de preparator înghețată artizanală. Pachet salarial 3600 lei net (bonuri de masă), +bonusuri din vânzări. Program full time și contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Dacă tu nu ești persoana potrivită sau ai deja un job foarte bun, recomandă-ne acum cuiva căruia i se potrivește acest rol. Pentru mai multe detalii,WhatsApp, sau
-
Gelateria La Romana dal 1947 din Baneasa Shopping City este în căutare de colegi zâmbitori, cu energie și atitudine pozitivă, cu sau fără experiență în domeniu. Pachetul salarial 3000 lei net (bonuri de masă, bonusuri substanțiale din vânzări) Disponibilitate program full time și contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Pentru mai multe detalii, ne auzim pe WhatsApp la numarul afișat.
-
Firma de constructii angajeaza rigipsari si ajutor de rigipsar cu experienta in domeniu. Lucrul se incepe imediat Se asigura unelte si scule Program flexibil: Pauza 30 minute (12.00 - 12.30) Salariul la 2 saptamani - fara intarzieri Pentru mai multe informatii, sunati la numarul din anunt.
-
Restaurant Orizont angajează ospstar, ajutor de ospatar si personal curatenie.
-
Angajam vanzatoare pentru magazin alimentar,în navodari.Se lucrează în ture,mai multe detalii la telefon
-
Sala de fitness din Arad angajează recepționera receptioner . Program de lucru în ture, mediu plăcut si relaxat , echipa tânără. Te așteptăm cu drag pentru o discuție. Contact :
-
-
ANGAJĂM cu contract de muncă sau contract de colaborare pentru șantierele din București muncitori constructori. - zidari, pentru placări fațade cu polistiren. - zidari finisori, pentru glafuri, aplicat masă de șpaclu și tencuială decorativa - colaborăm cu PFA sau SRL, - puncte de lucru: București, Sectoarele 4, 5. Sunați sau mesaj, dacă vreți să faceți parte din echipa noastră.
-
ANGAJĂM doamnă pentru îngrijire doamnă în vârstă de 81ani, bunica este deplasabilă, coerentă, plăcută. Doamna trebuie să-i administreze tratamentul (medicamentele), să gătească pentru două persoane, să mențină curățenia. Cerem și oferim seriozitate.
-
Firma caută lacatus mecanici pentru Italia. Ei trebuie să cunoască desenul tehnic și să aibă noțiuni de sudură mig mag. Cazarea gratuită, o masă pe zi și două drum dus/intors gratuite într-un an. Pentru informații, trimiteți CV-ul la următoarea adresă de e-mail: sau sunați nr.
-
-
Ne marim echipa! Firma de curierat GLS, cautam subcontractori cu autoutilitare proprii. Cerinte: -SRL -Autoutilitara culoare ALB , minim euro 5 Experienta in curierat poate fii un avantaj. Plata se efectueaza per stop livrat sau suma fixa per zi lucrata. Depozitul se afla in Bragadiru, Ilfov Alatura-te si tu echipei noastre de curieri din sector 4, Bucuresti! Pentru mai multe informatii, contacteaza depozitul la numarul de telefon
-
- absolvent curs Coordonator SSM santiere (90 ore) - absolvent master in securitate si sanatate in munca (2 ani) - curs specialist SSM (80 ore) - curs cadru tehnic PSI (136 ore) - absolvent studii superioare - domeniu tehnic - posesor carnet conducere categ. B - disponibil si ptr. deplasari in interes de serviciu - curs manager resurse umane - abilitati in utilizarea calculatorului - experienta in protectia muncii pe santiere - 6 ani (7 santiere pana in prezent) Sunt interesat de un loc de munca in Brasov. Poate fi un job atat cu norma intreaga cat si part-time. Astept oferte la nr. de telefon din anunt.