Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bijuteria SORELLY Dorim sa angajam Economist Contabil Junior Ce căutăm: Student absolvent cu fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate Responsabilitati: Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile Tinerea evidentei documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri, Avize Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Contabilitate primara Inregistrarea extraselor de cont bancare Efectuearea confirmarilor de sold Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 30 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce retail - bijuterii) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 9:00 - 17:00 Bacau, Zona Autogara Bijuteria SORELLY Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
Promovat
Angajam muncitori calificați pentru construcții, placări fațade, lucrări de renovare și amenajări interioare spatii comerciale, locuinte, montaj gresie, faianță, parchet, aplicare glet, rigips, lavabila, salariu atractiv acordat saptamanal/la doua saptamani/lunar, bonuri de masa, posibilitate de cazare în caz de nevoie
-
Promovat
ErpaHR recruteaza pentru clientul sau din Aricestii Rahtivani, unul dintre cei mai mari producatori de ambalaje din plastic, Operator masinist si Ajutor Manipulant Responsabilitati: - Manevrarea aparatelor semi-automate; - Asigurarea reglajelor corecte in vederea imprimarii; - Asigurarea si verificarea stocului de cerneala; - Verificarea calitatii produsului finiat tehnic si vizual; - Masurarea si reglarea solutiilor specifice imprimarii; - Pregatirea placilor si matritelor pentru imprimat; - Reglarea aparatului de incarcat si descarcat folie plastic; - Anuntarea eventualelor defecte aparute in procesul de fabricatie; - Respectarea regulamentului interior; Cerinte: - Experienta in mediul de lucru industrial; - Domiciliat in zona Ploiesti-ului; - Atentie la detalii in manuirea oparatelor semi-automate; - Spirit de echipa; - Atitudine profesionista. Beneficii: - Salariu incepand cu 2800 lei NET si negociat in functie de experienta; - Tichete de masa de 30 lei zi lucrata; - 25 de zile de concediu pe an; - Decont combustibil de maxim 400 lei luna; - Program L-V in 3 schimburi de cate 8 ore. Pentru angajarea imediata, va rog sunati la: <span><a class="showNumber" data-tel="0764">07 arata numarul</a></span> 596 029
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: Studii medii tehnice de specialitate - studiile superioare in domeniul tehnic reprezintă un avantaj. Experienta necesară: minim 2 ani de zile; Cunostinte tehnice: mecanica, hidraulica, pneumatica, electricitate; Indemanare, precizie, rezistenta la stres, capacitate de lucru in echipa, responsabilitate; Disponibilitate pentru 3 schimburi. Responsabilitati: Colaborează cu membrii echipei pentru îndeplinirea sarcinilor, creeaza şi menţine relaţii profesionale; Identifica si rezolva probleme complexe evaluand rezultatele obţinute; Citeşte desene de execuţie si interpretează planuri de operaţii; Efectuează operaţii pregătitoare in vederea reviziilor; Coordonează lucrări de montaj pentru organe de maşini şi mecanisme si execută lucrări de reglare şi întreţinere ale transmisiilor mecanice; Utilizează tehnici de măsurare pentru determinarea monitorizarea mărimilor fizice specifice proceselor industriale; Stabileşte procesul tehnologic de asamblare, realizează produse specifice prin asamblări nedemontabile si efectuează lucrări de asamblare demontabilă Oferim: Pachet salarial format din salariu fix + multiple beneficii extrasalariale ( bonus pentru performanta, prima de Craciun, prima de Pasti, spor de vechime, prima de recomandare); Ore suplimentare dublu plătite; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Transport gratuit; Transparenta si claritate in ceea ce priveste posibilitatea de promovare; Un loc de munca sigur si posibilitatea de a creste si promova.
-
Manager general, angajez asistenta manager. Suntem o agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.
-
Cerinte: Studii medii tehnice de specialitate (electric, electromecanic,electrotehnic).Studiile superioare in domeniul tehnic reprezintă un avantaj. Experienta necesară: minim 2 ani de zile; Cunostinte tehnice: automatizări industriale (cunostintele de pneumatica si electropneumatica reprezinta un avantaj) Atentie, judecata si capacitate decizionala, organizare, capacitate de finalizare, munca in echipa, flexibilitate, orientare catre performanta, disciplina, responsibilitate. Disponibilitate pentru 3 schimburi; Responsabilitati: Colaborează cu membrii echipei pentru îndeplinirea sarcinilor Creeaza şi menţine relaţii profesionale Identifica si rezolva probleme complexe evaluand rezultatele obţinute Documentaţia tehnică: execută desene de ansamblu, citeşte desene de execuţie, interpretează planuri de operaţii Execută lucrări de reparaţie la maşini electrice; Verifică ungerea rulmenţilor, lagărelor (planul de grasare de la utilaje); Controlează regimul de funcţionare a maşinilor electrice, vibraţii, regim tehnic; Montează şi demontează, înlocuieşte motoare electrice defect, imbunatateste partea de automatizare protectie ale acestora; Execută dispozitive pentru fixarea aparatelor electrice pe maşini şi utilaje; Intreţine şi repară sistemele de ventilaţie ale echipamentelor electrice; Verifică ventilaţia maşinilor electrice; Verifică starea cuplajelor şi le înlocuieşte pe cele uzate; Executa diverse lucrări de natură mecanică pentru echipamentele electrice (repară dulapuri electrice, doze cutii de legătură, sisteme de blocare, reţele de împământare); Executa operatiuni de intretinere si reparatii la instalatiile hidraulice si pneumatice ale echipamentelor din zona de productie; Inlocuieste componentele defecte (uzate) sau care nu functioneaza la parametrii proiectati de natura electrica, mecanica, hidraulica sau pneumatica, dupa care anunta seful direct pentru a aproviziona piesele timpul intretinerii preventive, verifica aparitia de jocuri in sistemul cinematic al utilajului daca se constata pierderi de lichid la instalatiile hidraulice, incearca sa le remedieze imediat sau aprovizioneaza piesele necesare pentru a finalize reparatia cat mai repede posibil; Verifica filtrele din instalatia de aer comprimat ca acestea sa fie curate si sa contina lichid de lubrifiere daca este echipat cu recipientul respectiv Oferim: Pachet salarial format din salariu fix + multiple beneficii extrasalariale ( bonus pentru performanta, prima de Craciun, prima de Pasti, spor de vechime, prima de recomandare); Ore suplimentare dublu plătite; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Transport gratuit; Transparenta si claritate in ceea ce priveste posibilitatea de promovare; Un loc de munca sigur si posibilitatea de a creste si promova.
-
-
S C GEPEX angajeaza spalator vase . se lucreaza program 10-23 2 zile cu 2 pauza salar 2300 lei
-
Societate Medicala angajează asistenta medicala full time dispusa uneori la program prelungit, sa posede un hand writng lizibil și minima.experienta profesionala. Pentru amănunte trimiteți CV la drjurjamm yahoo.com
-
Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu full time: - 6800 lei Salariu part time: se negociaza la interviu. Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
R.C.F. Barber Shop Angajeaza frizerita/coafeza pentru un salon dotat cu echipament special.Se cauta o persoana serioasa,sociabila, pentru sediul nostru din Ivanesti. Pentru detalii suplimentare sunati la nr din anunt!
-
Suntem în căutarea unor mecanici auto talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai experiență în domeniul mecanicii auto și ești în căutarea unei oportunități de a-ți dezvolta cariera, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi. Responsabilități: Efectuarea diagnosticărilor și reparațiilor la autovehiculele clienților noștri Identificarea și rezolvarea problemelor tehnice ale autovehiculelor Efectuarea reviziilor și întreținerii periodice Montarea și demontarea pieselor auto Asigurarea calității lucrărilor efectuate Consilierea clienților cu privire la întreținerea și reparațiile autovehiculelor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto Cunoștințe solide în diagnosticarea și reparația autovehiculelor Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor Atenție la detalii și precizie în lucrul cu piesele auto Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și cunoștințele în domeniul mecanicii auto Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și colegi de echipă prietenoși Dacă ești o persoană dedicată, pasionată de mecanica auto și dornică să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, te invităm să aplici pentru poziția de mecanic auto. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să îți oferim oportunitatea de a-ți construi o carieră de succes în domeniul auto. FACILITATI: -venituri neplafonate -acces facil cu mijloacele de transport in comun -parcare gratuita -facilitati intretinere auto personal -prima de sarbatori -bonusuri de performanta -cadouri pt copii sub 14 ani -echipament de lucru personalizat si intretinut de angajator -formare profesionala de specialitate
-
Angajez sofer livrator Cumpana program de lucru de luni pana vineri de la ora 08:00-17:00 Mediu de lucru placut , tichete de masa in valoare de 40 lei zi, salar format din parte fixa si parte de bonusare. Pentru detalii suplimentare ma puteti contacta telefonic.
-
Firma straina angajeaza pt. biroul din Oradea operatoare call-center suport clienti munca de birou pe calculator Cerințe: Persoana serioasa, responsabila si organizata Voce placuta Studii medii cu diploma de absolvire BAC sau studii superioare Bune abilități de comunicare, cunoasterea foarte bine a limbii romane Limba engleză maghiara eventual slovaca ceha constituie un avantaj Cunostinte PC ( Pachet Office, Gmail, Internet ) Cunostintele din domeniul tehnic sau prelucrari mecanice prin aschiere constituie un avantaj Locul de munca se afla intr-un birou cu un climat linistit si placut in centrul orasului Oradea Experiența anterioara la un call-center este un avantaj Atribuții: - Contactarea telefonică zilnică a clienților din baza de date a firmei ( domeniul industrial, masini-unelte) - Administrarea biroului si organizarea intilnirilor de afaceri a reprezentantului firmei - Program de lucru: luni-vineri 8:00-16:30 - Pachetul salarial este compus din salar fix 2.500 RON + bonus in functie de realizari. CV-urile cu poza se trimit la adresa de e-mail: gsk.kon(arond)gmail.com Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.
-
-
Angajam bona in București, Damaroaia intern pentru un copil de 2 jumătate salariu 4000 lei urgent lăsați telefonul
-
Ne marim echipa , angajam personal pentru magazin alimentar zona sabroso . program de lucru 1 zi cu 1 zi. pentru mai multe detalii sunati la nr de tlf .
-
DESCRIERE Rompetrol, punct de lucru Merisani, angajeaza lucrator comercial, disponibil sa lucreze in ture, sa gestioneze corect si cu simt de raspundere carburantii si produsele din statie. Candidatul ideal Esti ceea ce cautam daca: - Vrei sa te alaturi echipei noastre- te sustinem si ne implicam in dezvoltarea ta; - Esti orientat catre client, ai o atitudine pozitiva si esti comunicativ; - Iti place munca in echipa; - Ai disponibilitatea de a lucra in ture de zi, avand un program flexibil; - Esti loial, corect si serios. Descrierea jobului Daca te alaturi echipei, iti oferim urmatoarele beneficii: - Program de lucru flexibil in ture de zi, astfel incat sa ai timp si pentru prietenii si hobby-urile tale; - Venituri extra, peste salariul net, prin efectuarea orelor suplimentare rezultate din lucrul in ture; - Tichete de masa lunar, pentru extra venit si momente delicioase; - Bonus lunar acordat angajatilor in functie de vanzarile efectuate; - Nu se efectueaza ture de noapte; - Decontam transport. Responsabilitatile pentru aceasta pozitie sunt urmatoarele: - Vanzarea de combustibil si produse din magazinul statiei; - Intocmirea documentelor fiscale si efectuarea monetarului; - Buna comunicare cu clientii si gestionarea potentialelor neintelegeri aparute; - Asigurarea curateniei si a ordinii in statia de distributie carburanti.
-
Va oferim personal asiatic din Indonezia, Nepal, Egipt, Bangladesh, India, Turcia, Sri Lanka, Pakistan, etc - Dupa specificul si necesitatile DVS. va putem furniza muncitori calificati sau fara calificare, dar si cu cea mai INALTA CALIFICARE, ingineri mecanici, electricieni, bucatar-sef cu 3stele Michelin, sudori TIG si VIG , ospatari, cameriste, soferi de TIR , operatori in carierele de piatra si /sau utilaje agricole sau in fermele de animale , curieri si soferi , agenti de teren , etc. Noi rezolvam intreaga documentatie , pana la obtinerea permisului de sedere si viza de munca. Muncitorii recrutati prin noi isi vor indeplini deplin si cu responsabilitate atributiile si vorbesc fluent engleza , deoarece garantam atat calificarea ( prin documente oficiale) cat si stabilitatea in Romania. Precizam ca formalitatile legale de aducere dureaza minim 2-3 luni ( personalul nostru fiind atent selectat din marea masa ) si deci va rugam sa ne contactati de urgenta pentru sezonul din vara-toamna 2023 ; Va asteptam cu interes : contact : sau mail : VA MULTUMIM.
-
Firma de usi de garaj Sc Manolly Srl,cu sediul de productie in Dumbravita,angajeaza pe postul de productie cu acces pietonal: Cerinte minime: -masurarea cu ruleta la mm -debitare cu flex si circular -rezistenta la efort -persoana serioasa Se ofera: -transport gratuit Timisoara si imprejurimi -bonuri de masa(40ron zi lucrata) -zile libere intre Craciun si Anul Nou -salariu de la 3500 ron net,in functie de experienta
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:
-
Clinica medicala stomatologica, situat in Ploiesti, cauta pentru angajare o asistentă medicală. Solicitarile noastre sunt : responsabilitate, flexibilitate, capacitate de a lucra în echipă, iar experienta nu este neaparat necesara pentru dumneavoastra. Pentru angajare se solicita : Certificat de Membru in Ordinul Asistentilor Medicali. Dacă sunteți interesați pentru aceasta angajare, vă rugam sa telefonati sau să trimiteți CV-ul cu poză, pe tel. afisat, care poate fi comunicat pe platforma de WhatsApp. Pozele afisate, sunt din clinica noastra stomatologica, fiind construita pe 2 etaje. Vă mulțumim si vă asteptam !