Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam coleg pentru intocmire oferte instalatii, cu sau fara experienta. ( Candidatul ideal: ) Cerinte Limba engleza si sau franceza nivel conversational; Permis de conducere, categoria B; Cunostinte operare PC- MS Office Excel obligatoriu; Persoana organizata, motivata si orientata catre client; Orientat catre gasirea de solutii si obtinerea de rezultate ; Cu initiativa si asumarea responsabilitatii pentru proiectele in care este implicat; (Descrierea jobului ) - Responsabilitatrea postului Intocmirea de oferte tehnico-comerciale pentru executie sau reparatii de instalatii de limitare si stingere a incendiului, instalatii sanitare, instalatii HVAC, instalatii electrice; Realizarea de oferte in conformitate cu necesitatile si cerintele specifice ale clientilor; Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite solutii; Propunerea de noi solutii si imbunatatiri ale sistemelor existente; Raspunde solicitarilor problemelor venite din partea clientilor; Urmarirea ofertelor intocmite in vederea contractarii; Urmarirea derularii contractelor; Gestionarea portofoliului de clienti alocati; Prezentarea de rapoarte de activitate catre superiorul direct; Oferim : Condiţii optime de muncă; Program de lucru fix: 8 ore zi , 5 zile saptamana; Posibilitatea de dezvoltare profesională; Salariu motivant; Asigurare medicală privata. Decontare RATB si Metrorex. Prima de sarbatori. În urma selecţiei, candidaţii cu CV-urile cele mai relevante vor fi contactaţi. Condiţiile contractuale și salarizarea vor fi discutate și eventual negociate la interviu. Puteti trimite CV-ul la adresa Descrierea companiei: SIVE PROPERTY MANAGEMENT este o societate infiintata in anul 2007. Principala activitate a societatii este executia si mentenanta instalatiilor pentru constructii (electrice, termice, sanitare, HVAC, incendiu)
-
Promovat
DESCRIERE Cautam pentru o locatie noua, din Paulesti : BRUTAR Cerinte: - studii- minim 10 clase sau liceul absolvit - studii cursuri pentru patiser brutar - experienta obligatorie de min. 1 AN - prezenta fizica agreabila, ingrijita, proactiva, curata - persoana dornica sa invete si sa fie proactiva - de preferat masina personala sau domiciliul zona Paulesti - PROGRAM DE LUCRU- 1 SCHIMB- 8 ORE DE LA 6-14 Beneficii: salariul net- minim 3300 - 3800 maxim , in functie de experienta tichete de masa decont naveta Vom contacta doar persoanele care indeplinesc cerinta de experienta de minim 12 luni.
-
Promovat
Angajam stivuitorsit pentru o fabrica de tevi din Bucuresti, Sectorul 6. Descrierea jobului: - incarcare descarcare marfa; - activitati de receptie sau pregatire marfa. Cerinte: - studii medii finalizare; - atestat ISCIR valabil; Oferta: - Salariu: 3200 lei net; - Tichete de masa: 30 lei zi; - plata ore suplimentare 175%; - contract periaoda nedeterminata. Program: Luni-Vineri: 07:00- 15:30 Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei.
-
Promovat
RPG angajeaza Agenti Securitate pentru Mega Image Straulesti Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0790684222
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez CAMERISTA SI AJUTOR BUCATAR pentru Pensiune Restaurant JACQUELINE din Tg-Jiu,Calea Bucuresti. Cadru legal de munca, conditii avantajoase. Relatii la telefon sau in incinta restaurantului. CV-urile se pot trimite pe adresa de email
-
Suntem în căutarea unui asistent executiv talentat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre dinamice. În calitate de asistent executiv, veți fi un membru crucial al echipei noastre, oferind suport administrativ și logistic de înaltă calitate pentru managementul de nivel superior și contribuind la succesul organizației noastre în următoarea etapă de dezvoltare. Responsabilități principale: Contabilitate primară: Veți fi responsabil pentru gestionarea sarcinilor de contabilitate primară si urmărirea plăților Marketing: Veți asista în coordonarea și implementarea inițiativelor de marketing, inclusiv campanii publicitare si prezența online. Contactarea potențialilor clienți: Veți fi implicat în identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru ofertare, menținând relații excelente cu aceștia și oferindu-le soluții personalizate în conformitate cu nevoile lor. Alte responsabilități: Gestionarea calendarului și a programelor pentru managementul de nivel superior. Asigurarea unei comunicări eficiente între diferitele departamente și părți interesate. Coordonarea proiectelor și inițiativelor specifice sub îndrumarea managementului. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații profesionale solide cu clienții și colegii. Capacitatea de a lucra în mod eficient într-un mediu dinamic și de a prioritiza sarcinile în funcție de nevoile organizației. Cunoștințe de operare a computerului și a programelor de birou, inclusiv Microsoft Office. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulativ și dinamic, cu o echipă pasionată și dedicată. Dezvoltare profesională și oportunități de creștere în cadrul organizației. Pachet salarial competitiv. Program de lucru de Luni până Vineri, între orele 9:00 și 17:00, pentru un echilibru optim între viața profesională și cea personală. Cum să aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: sau un mesaj pe whatsapp la numarul de telefon:
-
KESTAR Chocolate angajeaza cofetar sau ajutor de cofetar Ne incepem calatoria in lumea dulce a ciocolatei si cautam ajutor pentru a raspandi beneficiile ciocolatei ''bean to bar'' in Romania. Cautam o persoana care: -sa aiba cunostinte (chiar si notiuni de baza) despre productia de ciocolata, praline, sau produse de cofetarie. -sa aiba atentie la detalii -sa urmareasca precis retete prestabilite -sa lucreze curat si ordonat -sa isi gestioneze eficient timpul de lucru -sa respecte standardele de igiena si curatenie impuse in spatiul de lucru Program fix L-V de la 09:00 la 18:00 Salariu negociabil in baza experientei si nivelului de cunostinte in domeniu. 3000 RON - 4000 RON Locatie: Bucuresti, sector 6 Vino sa ne cunoastem si hai ca facem cunoscut gustul KESTAR Chocolate!
-
Firma de transport cu sediul in Dr.Tr.Severin angajeaza soferi profesionisti cu experienta pentru comunitate: Italia - Suedia-Norvegia Cerinte:-permis categoria C+E -card tahograf -atestat transport marfa -disponibilitate de lucru 6 saptamani comunitate cu 2 sapt acasa Beneficii:-salariu+diurna 80 euro /zi (luna in functie de nr zilelor) -plata punctuala a salariului -transport asigurat si gratuit dus-intors de la și până la sediul firmei -contract de munca perioada nedeterminata - fără schimb de paleti
-
-
Job remote, part time sau full time! Daca iti doresti sa iti incepi cariera ca broker de asigurare, Destine Broker este partenerul potrivit pentru a-ti atinge obiectivele. Prin intermediul nostru poti beneficia de cursuri de formare profesionala specializate, esentiale pentru a deveni un broker de asigurare eficient si increzator. Daca esti o persoana serioasa, perseverenta, orientata catre castig si cu bune abilitati de comunicare, te asteptam in echipa noastra! Intermediem orice tip de asigurare, atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice. Cerințe minime: - sa fi absolvent de liceu cu sau fara diploma de bacalaureat; - sa ai minime cunostinte de lucru la PC, sa ai posibilitatea de a lucra la un PC; - sa fi o persoana determinata, ambitioasa, perseverenta, sociabila. Alege grupul Destine, iar noi iti vom oferi sprijinul necesar pentru a-ti construi o cariera de succes in industria asigurarilor si nu numai, suntem singura societate de pe piata care pe langa activitatea principala, de intermediere produse de asigurari, are in portofoliu si alte activitati: - agentie de turism, pachete turistice interne si externe, bilete de avion; - credite bancare si nebancare, leasing; - agentie imobiliara- inchirieri si vanzari de imobile. Detalii la telefon : @761588429
-
Esti un om serios,implicat si cu spirit Spartan? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul,dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit,dar si bonuri de masa...ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture :15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul!
-
Cerințe: Studii tehnice sau școala profesională cu profil electric - obligatoriu; Calificare de electrician - obligatoriu; Experiență de minim 2-3 ani în domeniu; Autorizație ANRE - constituie un avantaj; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Prime de sărbători; Salariu motivant negociabil în funcție de experiență și performanță. Responsabilități: Execuție lucrări de instalații electrice de joasă tensiune.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Firma cu sediul in Selimbar angajam pentru perioada verii, ajutor administrator pentru intretinere gazon,piscina si terasa bar.Programul poate fi flexibil,part-time,sau full time. Se poate oferii si cazare in anumite conditii.
-
SC ALMIRA TRADE SRL isi mareste echipa! Suntem in cautare de Casieri pentru magazinul nostru din Timisoara! CERINTE: - studii medii finalizate; - amabilitate,seriozitate si responsabilitate; - atentie sporita; - spirit de echipa; - experienta pe un post similar constituie un avantaj; - cunostinte operare calculator; -capacitatea de a realiza obiectivele asumate. SARCINI: - scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor; - oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor; - respectarea procedurilor interne privind incasarile; -operarea caselor de marcat si efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -aprovizionarea produselor la raft; -atentie sporita; OFERIM: - salariu atractiv: 2600 RON - NET (in mana) + tichete de masa in valoare de 40 lei zi ( pentru 21 zile,840 lei); - prime si bonusuri in functie de performanta; -contract perioada nedeterminata; -tichete cadou de Craciun si Paste; -control medical periodic (MEDICIS). Cv-urile se mai pot depune pe mail si la sediul firmei: Bd. Antenei, nr. 1A Timisoara.
-
Descrierea jobului Realizeaza activitati de testare a autovehiculelor, tinand cont de cerintele predefinite in documente specifice si caiete de sarcini. Ofera informatii privind caracteristicile tehnice ale vehiculului: comportamentul si functionarea vehicului in diferite conditii, aspecte tehice care nu se incadreaza in conditiile de functionare optime. Cerinte : Minim 6/12 luni experienta intr-o pozitie similara Permis categoria B minim 3 ani vechime Permis categoria C/E constituie un avantaj Cunosterea legislatiei rutiere in vigoare, fara cazier judiciar Persoana responsabila, orientata spre rezultat Program de lucru Luni-Vineri( Sambata,Duminica,optional), in trei schimburi. Beneficii: Salariu fix Diurna Sporuri/Bonusuri Locatie: Titu, Dambovita
-
Angajez muncitori în constructii, echipe de muncitori gata formate în subantepriza,muncitori straini veniți în țară, detalii la nr de telefon din anunt
-
Angajam Lucratori Calificati in constructii, zidari, zugravi, electricieni, instalatori, fierari, dulgheri. Salariu incepand de la 4.300 lei. Relatii la tel.
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Angajez sofer categoria C pentru activitate: distributie marfa paletizata cu camioane 18t fara remorca Salariu atractiv , activitate fixa Pentru detalii sunati la nr. de telefon
-
Angajam urgent barmani , ospatari si sef de sala , salar atractiv
-
Angajez curieri tazz rog seriozitate pentru cei interesanti salarile se dau săptămânal pentru mai multe detalii la tel.
-
Angajam o persoana care sa pregateasca actele contabile, registru de casa, NIR-uri si altele. Domeniul de activitate: HoReCa Se poate lucra de la biroul din Pipera sau de la sediul din sector 1, atat part-time cat si full-time. Mai multe informatii la nr de telefon din anunt
-
Angajez inspector autorizat RAR, pentru statie ITP. Salariu atractiv, bonusuri, condiții excelente de lucru. Mai multe detalii la telefon.