Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Huși, Calea Basarabiei, nr. 93 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2325 lei brut (pentru un program de lucru de 6 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sibiu, Strada Lector, nr. 1-3A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
Promovat
Suntem in cautarea unui instalator talentat si experimentat pentru a se altura echipei noastre dinamica. Daca ai abilitati excelente in domeniul instalarilor termice, incendiu, climatizare, sanitare si HVAC, si esti pasionat de munca precisa si de calitate, te invitam sa aplici pentru pozitia noastra vacanta! Cerinte: 1. Experienta anterioara 2. Capacitate de a lucra atat independent,cat si in echipa 3. Atitudine pozitiva 4. Seriozitate Oferta noastra: 1. Salariu competitiv si beneficii atractive 2. Oportunitati de dezvoltare profesionala 3. Mediu de lucru placut 4. Cazare + transoprt la locul de munca Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne contactezi la nr de mai jos:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: Experienta de minimum 2 ani pe un post similar (obligatoriu); Permis conducere categoria B; Buna capacitate de organizare si atentie sporita asupra detaliilor; Atitudine proactiva si bune abilitati de lucru in echipa; Cunostinte tehnice auto; Capacitate de a invata proceduri noi pentru intretinere si mentananta Responsabilitati: Diagnosticarea si identificarea problemelor mecanice a autovehiculelor aflate in service; Efectuarea lucrarilor de reparatii auto repartizate de catre Responsabilul de Atelier stabilite conform comenzilor deschise; Stabilirea necesarului de piese de schimb; Responsabilitatea controlului calitativ al lucrarilor executate Beneficii: Salariu atractiv corespunzator cu performantele individuale; Conditii optime de lucru; Loc de munca stabil intr-o companie consacrata in domeniul auto Program de lucru: luni-vineri de la 08: ră pauză de masă) Locatie: Calea Giulesti 121 (Service Kia&Suzuki)
-
Cerinte: Experienta in domeniu, minim 1 an Program de lucru: luni - vineri : 7.30 - 16,00 Beneficii: Se ofera contract de munca pe termen nedeterminat Pachet salarial atractiv. Bonuri de masa SC Constructii Industriale Civile SRL Brasov este o societate specializata in lucrari de constructii si reparatii in constructii.
-
Firma de paza angajeaza in Focsani si imprejurimi agenti de paza.Salariu negociabil.
-
Angajam sudor Mig Mag si muncitor necalificat in montaj confectii metalice usoare ; persoana activa, dornica sa munceasca, responsabila ; program: 8.30-17 Luni-Vineri salariul negociabil mediu placut
-
Căutăm colegi pentru bucătărie: prajire cartofi, carne, ambalat produse și Casieri: preluarea comenzilor și incasare Contract pe perioada nedeterminată Pachet salarial 3100 RON NET
-
Cantina PRATO Fabrica Ina Schaeffler (Cristian) Program L-V (2 schimburi) : * Salariu motivant; * Asiguram masa calda; * Asiguram transport (din Brasov si imprejurimi); * Tichete de masă 30 lei zi (nu se retin bonuri pentru masa); * Program de scolarizare a noilor angajati; * Contract pe perioada nedeterminata.
-
Angajăm în Mamaia Nord: - ospatari restaurant - ospătari room service - barman - ajutor barman - lucrător în bucătărie - ajutor bucătar Hotel Mamaia Nord Pachet salarial de la 3600-3800 RON NET
-
Angajăm în Mamaia Nord: - cameriste : pachet salarial 3600 RON NET - personal spălat calcat uniforme : pachet salarial 3600 RON NET - responsabil bagaje : pachet salarial 3400 RON NET - personal curatenie spații publice : pachet salarial 3600 RON NET La pachetul salarial se adaugă și decontarea transportului. Începere imediată - detalii la numărul de telefon din anunț.
-
-
-
Angazej sofer 3.5T categoria B pentru comunitate. -Se lucreaza full europa + Uk -Perioada minima lucru este de 33 zile - cu 7 zile pauza acasa. -Se lucreaza pe autoutilitara Renault Master (van) dotat pentru comunitate. CERINTE: - Pasaport - Cunoasterea unei limbi de circulatie. - Seriozitate si colaborare pe timp indelungat. Salariul este in functie de vechime si de experienta si porneste de la 50 Euro zi - 60 Euro zi cu tot cu salariul pe tara. Pentru detalii va rog sa ma contactati la tel:
-
Cerințe: - Studii superioare finalizate - Competente și cunoștințe în domeniul accesării fondurilor nerambursabile - Cunoștințe de operare PC, în special: Excel, Word si PowerPoint - Capacitate foarte buna de comunicare, relaționare cu clienții și negociere - Cunoașterea legislației în materie și a instrucțiunilor specifice aplicabile proiectelor europene și naționale - Personalitate organizată, gândire analitica, atitudine proactiva, spirit de inițiativă; - Persoana căutata trebuie să aibă capacitatea de lucru în echipa și uneori în condiții de stres pentru a face față termenelor impuse în cadrul programelor proiectelor de finantare nerambursabilă; - Cunoașterea limbilor străine constituie avantaj; -Absolvirea unei facultăți cu profil economic constituie un avantaj; - Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj. -: - Gestionarea relațiilor cu potențialii clienți prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; - Însușirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); - Însușirea procedurilor de lucru în funcție de fiecare structura de ghid de finanțare și sau contract de finantare - Scrierea de proiecte în strânsă corelare cu structurile de ghid de finantare (obiective, alocări, programe de achizitii, programe de implementare, programe de monitorizare) - Întocmește și realizează corespondența comunicarea dintre clienții si instituţiile finanțatoare, pe întreg parcursul evaluării si contractării proiectelor - Întocmirea documentațiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform cererii de finanțare și a bugetului; - Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc - Organizează și participa în cadrul vizitelor de lucru necesare obținerii finanțării nerambursabile, la sediile beneficiarilor finanțatorilor altor instituţii, atunci cand situatia o impune - Realizare activitati de management de proiect, analize, rapoarte de specialitate, control costuri.
-
-
Super Imposer SRL angajeaza Sofer categoria D din Alios Cerinte: Posesor permis cat. D Atestat de transport persoane valabil Se ofera salar atractiv proportional cu programul de lucru si tichete de masa 40 lei.
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Restaurant nou deschis din incinta AFI MALL BRASOV angajeaza BARMAN cu experienta. Program de lucru in ture (2 zile lucrate cu 2 zile libere) interval 09:00 22:00.
-
Angajam sofer de tir pentru transport marfa pentru curse locale (ex. Tgv-Buc-Ploiesti-Campulung-retur) Sediul este in loc Targoviste- Dambovita, . Permis categoriile C+E. Solicitam experienta in domeniu minim 1 an si abilitati de mecanica. Salariu 5.000 lei. Relatii referitoare la anunt la tel - - Administrator
-
Angajam personal pentru activitatea de vanzari si consiliere clienti, la punctul de lucru din Zalau. Cerintele postului: - Persoana serioasa, responsabila, dinamica - Abilitatea de a interactiona cu clientii Responsabilitati: - promovarea si vanzarea produselor, consiliere clienti in magazin si online Iti oferim un mediu de lucru placut si salar motivant. Mai multe detalii la numarul de telefon : 0731-355056 sau la sediul firmei situat in Zalau, Bulevardul Mihai Viteazul, nr.100/O, judet Salaj.
-
Salutare, Suntem în căutarea unui nou coleg pe postul de barista Căutăm o persoană organizată, prietenoasă, energică și dornică să învețe lucruri noi și faine. Jobul este unul permanent, pe perioadă nedeterminată. Pe scurt, vei avea de făcut următoarele: - Preparat produse din cafea; - Zâmbit și servit clienții; - Aruncat un ochi peste stocurile de marfă; - Păstrat curățenia în jurul tău. Experiența în domeniu ar fi perfectă, dar dacă nu ai, nu-i chiar așa mare bai. În cazul în care experiența lipsește, dar există dorința de a învăța lucruri noi, suntem pregătiți să îți oferim cunoștințele noastre despre cafea și despre prepararea ei, nu îți face griji! Trimitene CV-ul tău pe
-
Angajam cameriste pentru Hotel 3* în Mamaia, sezon 2024 ,decontăm transportul din Constanța, Năvodari