Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Promovat
Oferim locuri de munca in hoteluri si restaurante din Irlanda. CAUTAM: personal cu experienta minim 4 ani in hoteluri sau restaurante CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel conversational Perioada contractuala: minim 6 luni OFERIM: Salariu de la 2000 euro luna Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in Irlanda este suportat de candidat. Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la <span><a class="showNumber" data-tel="0721">07 arata numarul</a></span> 275 501.
-
Promovat
Noi, Expert Cleaning, companie specializata in servicii profesionale de curatenie si intretinere cladiri la nivel national, suntem in cautarea unui nou coleg pentru postul de Manager Echipa Curatenie! Ce ne dorim de la tine: - Experienta intr-un rol similar; experienta anterioara in servicii de curatenie profesionala constituie un avantaj, nu un criteriu! - Abilitati de comunicare, prezentare, relationare; - Spirit de initiativa, orientare spre rezultat; - Cunoscator de limba engleza la nivel conversational si Ms Office; - Permis auto categoria B. Ce oferim: - Loc de munca stabil, pe perioada nedeterminata, activitatea desfasurandu-se in interiorul unei fabrici din Sebes; - Remuneratie in functie de experienta si evolutia in companie; - Prime de sarbatori; - Tichete de masa; - Posibilitatea de avansare in cadrul companiei. Asteptam CV-ul pe adresa de e-mail sau ne puteti suna la numarul de telefon !
-
Promovat
Angajam sofer profesionist cu experienta categoria C+E cu atestat ADR pentru cisterna transport BITUM. Pentru mai multe detalii,gasiti un numar de telefon mai jos. Nr.tel:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam ingrijitoare varstnici , pentru ingrijirea unei familii de varstnici , mobili, program intern igiena corporala ,menaj si gatit , se asigura cazare si hrana gratuit , salariu 5000 lei.
-
Închiriez post de coafor frizerie și post pt make-up în salon aflat în centrul orașului Iași (lângă starea civilă). Oferim: - spațiu nou amenajat ultra modern - colectiv tânăr și sociabil Cerem: -seriozitate, creativitate și deschidere spre nou Informații la tel:
-
Promovat
Cautam colaborare cu femeie de serviciu care sa asigure curatenia pentru sediu firma in Craiova (1 sedinta saptamana).
-
Angajam ingrijitoare varstnici cu experienta ,pentru ingrijire varstnici la domiciliu in Bucuresti , program intern. Salarii 5000 lei .
-
Angajam ingrijitoare varstnici pentru ingrijire barbat 68 ani semimobil , program intern , zona Dorobanti , salariu 5000 lei.
-
Responsabilitati: - sa citeasca si sa foloseasca schitele si alte documentede acest gen si sa stabileasca cum se executa munca: adica sa selecteze viteza, ustensilele si materialele, uneltele de fixat si piesele de lucru, - sa regleze dispozitivele masinii, - sa prelucreze cu masina piese de diferite forme si marimi aducandu-le la dimensiunile, acuratetea si finisajul de suprafata specificate, - sa efectueze taieturi fine, - sa intretina si sa manuiasca masinile unelte Beneficii: Salariu 5983 brut 3500 lei net Contract pe perioada nedeterminata Tichete de masa de 30 ron zi; Al 13-lea salariu; Al 14-lea salariu; Orele suplimentare din timpul saptamanii weekend sunt platite cu 200%; Orele suplimentare de weekend de noapte sunt platite cu 225%; Spor de noapte de 25%; 25 zile de concediu de odihna pe an; Transport asigurat; Polita de asigurare cu Allianz Tiriac (dupa 6 luni lucrate); Spor de vechime procentual cu perioada lucrata: a. 1 ani vechime in cadrul actualului loc de munca: 2% b. 3 ani vechime in cadrul actualului loc de munca: 5% c. 5 ani vechime in cadrul actualului loc de munca: 7% d. 8 ani vechime in cadrul actualului loc de munca: 10% Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște.
-
Angajez personal pt construcții dulgheri zidari finisori și personal necalificat Salariul personal calificat 6500 7000 Ron Salariu personal necalificat 4500 5000ron Plata se face la 2 săptămâni Nu colaborez cu echipe și nu ofer lucrări la mp Program L-v7:30 17 cu 1 ora pauza de masa Nu se oferă cazare Punct de lucru Dobroiești Fundeni
-
Croitorie Calea Mosilor 241, angajeaza croitoreasa. Conditii avantajoase Detalii la sediul firmei
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Candidatul ideal: Capacitati bune de organizare si sintetizare a informatiilor Abilitati de comunicare, relationare si negociere Experienta minima in vanzari consultative Avantaj cunostinte in domeniul tamplariei pvc Entuziast, activ si persuasiv Permis de conducere categoria B Responsabilitati: Prospectarea permanenta a zonei alocate Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliul existent Contactarea potentialilor clienti pentru a prezenta si negocia o oferta adaptata nevoilor identificate Urmarirea livrarii comenzilor si incasarea platilor Realizarea de rapoarte de vanzari periodice Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari conform realizarilor Autoturism si telefon de serviciu Mediu de lucru profesional, placut si competitiv, in care sunt recompensate performantele individuale si de grup Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie solida Plan individual de dezvoltarea profesionala Perfectionare continua atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzare
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL Angajăm director compartiment paza femeie bărbat, cu experienta in domeniu servicii securitate privata,cu portofoliu de clienți. Auto, laptop și telefon de serviciu. Salariu motivant, se negociază în urma unui interviu. Angajam director vânzări cu experienta în vânzări de servicii de securitate, bărbat femeie zona Timis, Arad, Oradea, cu portofoliu de clienți. Leptop si telefon de serviciu. Salariu motivant, se negociază in urma unui interviu. Agenti de vânzări servicii securitate. Salariu este compus din parte fixa plus comision la vanzare. Angajam contabila autorizata cu drept de semnătura și resurse umane pt. zona Arad. Experienta de lucru intr- o firma de paza este un punct in plus la angajare, leptop si telefon de serviciu. Program de Luni pana Vineri 8 ore pe zi . Salariu este negociabil. Se decontează transportul. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00
-
Job Description: Muncitor necalificat in Cugir Compania noastra din Cugir cauta un muncitor necalificat dedicat si harnic pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti in cautarea unei oportunitati de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati principale: Participarea la diverse activitati de productie conform instructiunilor primite; Manipularea corecta a materialelor si echipamentelor conform normelor de siguranta; Colaborarea eficienta cu colegii pentru atingerea obiectivelor echipei; Pastrarea curateniei si a ordinei in zona de lucru. Cerinte: Abilitatea de a lucra in echipa si de a respecta termenele limita; Atentie la detalii si dorinta de a invata si de a se dezvolta profesional; Disponibilitatea de a lucra in ture sau peste program, dupa caz. Program: 2 sch 7:00-15:00 15:00-23:00 Beneficii: Spor de noapte 25% Tichete de masa 40 de lei Ore suplimentare( L-V )75 % Ore suplimentare (S-D) 100 % Bonus de eficienta 10 % din brut (eficienta calitate) Prima de Paste Craciun 1000 de lei net Prima 8 maritie 500 de lei net Daca esti o persoana harnica, dornica sa invete si sa se implice activ in activitatile de productie, te asteptam sa aplici pentru pozitia de muncitor necalificat in Cugir. Alatura-te echipei noastre si fii parte dintr-o companie care sustine dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor sai.
-
Beneficii: - 2800 net - bonuri de 25 lei Program2sch 08-16:30 09:17:30 13:30-22:00 L-S program 5 zile cu 2 libere Locatie: calea lipovei, langa dedeman Cerinte: -cunostiinte de pc - limba italiana avansat - job 100% birou nu se lucreaza de acasa Responsabilitati: - Preluarea apelurilor clientilor si solutionarea problemelor intampinate - Inbound call-center , nu se face vazare de produse servicii
-
SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL ANGAJEAZĂ URGENT DE AGENTI SECURITATE FEMEI BARBATI CU ATESTAT SAU FARA ZONA PIPERA ORGANIZARE DE SANTIER CONSTRUCTII POSIBILITATE DECONTARE TRANSPORT Director compartiment paza umana, femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, auto, laptop, telefon. Totul se discuta la interviu . Director vânzări servicii paza umana, femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, laptop, telefon. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00
-
Cetințe: -Experinența nu este necesară -Persoană atentă la detalii -Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi Responsabilități: -Efectuează toate lucrările respectând cerințele de calitate impuse prin procedura de lucru sau prin instrucțiunile tehnologice. - Pregatețte locul de muncă, utilajele, sculele, etc. astfel incat rezultatele muncii să corespundă cerințelor de calitate. - Răspunde de calitatea lucrarilor efectuate și se preocupă permanent de îmbunătățirea ei. Beneficii: salariu 2600 lei net Tichete de masa de 30 ron zi; Al 13-lea salariu; Al 14-lea salariu; Orele suplimentare din timpul saptamanii weekend sunt platite cu 200%; Orele suplimentare de weekend de noapte sunt platite cu 200%; Spor de noapte de 25%; 25 zile de concediu de odihna pe an; Transport asigurat; contract pe perioada nedeterminată.
-
-
Angajam cameriste pentru Hotel 3* în Mamaia, sezon 2024 ,decontăm transportul din Constanța, Năvodari
-
SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL ANGAJEAZĂ URGENT DE AGENTI SECURITATE FEMEI BARBATI CU ATESTAT SAU FARA ATESTAT PROGRAM DE LUCRU 12 24 , 12 48 PENTRU ZONA ORAS LUGOJ ORGANIZARE DE SANTIER POSIBILITATE DECONTARE TRANSPORT Director compartiment paza umana, femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, auto, laptop, telefon. Totul se discuta la interviu . Director vânzări marketing servicii paza umana, femeie sau bărbat, cu portofoliu de clienți, salariu atractiv, laptop, telefon. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00
-
SOCIETATE DE SECURITATE LA NIVEL NATIONAL ANGAJEAZĂ URGENT DISPECERI FEMEII, CU EXPERIENȚĂ PENTRU CEI DIN PROVINCIE SE DECONTEAZA TRANSPORTUL LOCATIA BOUL ROSU DIN ARAD ASISTENT MANAGER FEMEIE, pentru zona ARAD se decontează transportul, experienta cu lucrul documentelor, inclusiv secretariat și protocol. Cerințe Studii superioare , experienta pe o poziție similara, operare pe calculator leptop, limba engleza scris citit vorbit, capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan, abilități de comunicare , organizare și prioritizare, capacitate la adaptare la cerințe noi de învăța7re, seriozitate, punctualitate și responsabilitate. Programul este de 8 ore pe zi de Luni Vineri Salariu este negociabil în urma unui interviu. Leptop si telefon de serviciu, transport decontat. Angajăm director compartiment paza femeie bărbat, cu experienta in domeniu servicii securitate privata,cu portofoliu de clienți. Auto, laptop și telefon de serviciu. Salariu motivant, se negociază în urma unui interviu. Angajam director vânzări marketing cu experienta în vânzări de servicii de securitate, bărbat femeie zona Timis, Arad, Oradea, cu portofoliu de clienți. Leptop si telefon de serviciu. Salariu motivant, se negociază in urma unui interviu. Agenti de vânzări servicii securitate. Salariu este compus din parte fixa plus comision la vanzare. Angajam contabila autorizata cu drept de semnătura și resurse umane pt. zona Arad. Experienta de lucru intr- o firma de paza este un punct in plus la angajare, leptop si telefon de serviciu. Program de Luni pana Vineri 8 ore pe zi . Salariu este negociabil. Se decontează transportul. Cei interesati pot trimite un C.V la adresa de email insotit de o fotografie dacă este posibil. Program de sunat pentru programare la interviu sau informații de Luni pana Vineri între orele 09.00 și 16.00