Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate franceza cu fabrici de reparat paleti din lemn, angajaza muncitori necalificati seriosi pentru operatiunea de reparat paleti din lemn. Contractul este francez, pe perioada nedeterminata inregistrat la URSAF (ITM) in Franta. Angajatul are aceleasi drepturi si obligatii ca si cetateanul francez. Avem angajati care lucreaza la noi de peste 10 ani. Avem peste o suta patruzeci de angajati romani, Angajatul are posibilitatea sa castige cat mai mult, calculul salariului fiind in accord individual la nr. de paleti reparati. Salariul poate ajunge peste doua mii doua sute eur luna in functie de indemanarea muncitorului si de cantitatea de paleti realizata lunar. Pentru angajare persoanele interesate trebuie sa se prezinte la un interviu in Sibiu, str, Cezar Bolliac nr 1, unde dupa ce va fi admis, se va intocmi contractual de munca si va primi echipamentul de protectie si adresa unde trebuie sa ajunga. Conditiile de munca sunt civilizate in concordanta cu legislatia Franceza. Fiecare muncitor la sfarsitul lunii primeste fisa de plata cu salariu realizat si taxele care s-au platit la statul Francez.Societatea poate ajuta muncitorii care nu au o chirie proprie, sa locuiasca in casele societatii contra unei sume de doua sute douazeci euro luna in care sunt incluse si utilitatile. Plata pentru chirie se va retrage din salariu. Nu pot fi angajate persoane cu varsta mai mare de saizeci de ani, persoane cu boli cornice sau dependente de stupefiante si alcool.Salariul in euro se vireaza de catre societate in conturile pe care angajatul trebuie sa le aiba deschse in Romania sau in strainatate pe numele lor cu card atasat. Va rugam sa ne contactati telefonic intre orele 9-17.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Calea București, nr. 112 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajăm un contabil pentru firma noastră de agricultura, dornic de a lucra și sociabil! Responsabilitățile includ gestionarea contabilității financiare, raportarea fiscală și colaborarea cu auditorii externi. Cerințe: experiență în contabilitate, cunoștințe solide în legislația fiscală și contabilă. Acceptăm tânăr ce a terminat studiile!!!
-
Promovat
Căutăm coleg! Tehnician auto cu experiență în tester și diagnoză auto Bună ziua tuturor pasionaților de automobile și tehnologie auto! Astăzi avem o veste specială pentru voi. Echipa noastră de la service-ul AutoChelu este în căutarea unui nou coleg, un tehnician auto cu experiență în tester și diagnoză auto. Dacă ești pasionat de mașini și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și profesionistă, atunci această veste este pentru tine! La service-ul nostru auto, punem accent pe calitatea serviciilor oferite clienților noștri. Suntem specializați în diagnosticarea și repararea automobilelor, iar pentru asta avem nevoie de un coleg dedicat și priceput în manevrarea testerelor și în efectuarea diagnozelor auto. Experiența în acest domeniu este esențială, deoarece ne dorim să fim mereu la nivelul așteptărilor clienților noștri. Dacă ești tehnician auto cu experiență în tester și diagnoză auto și vrei să faci parte dintr-o echipă prietenoasă, atunci vino să ne cunoaștem! La noi vei avea oportunitatea de a-ți pune în valoare abilitățile și cunoștințele într-un mediu profesionist și dinamic. Împreună, vom asigura satisfacția clienților noștri și vom avea grijă de automobilele lor așa cum ar trebui. Am stat de vorbă cu unul dintre clienții noștri fideli, care ne-a împărtășit câteva impresii despre experiența sa la service-ul nostru. Iată ce ne-a spus: "Am avut o problemă cu mașina mea și am apelat la service-ul vostru pentru a o repara. Am fost plăcut surprins de profesionalismul și amabilitatea angajaților. Tehnicianul auto cu care am interacționat mi-a explicat pe înțelesul meu ce era în neregulă cu mașina și mi-a oferit opțiunile de remediere. M-am simțit în siguranță și am avut încredere că mașina mea va fi reparată la standarde ridicate. Serviciul a fost prompt și eficient, iar mașina mea funcționează perfect acum. Vă recomand cu încredere!" Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești interesat să ni te alături, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de email sau să ne contactezi telefonic la numărul . Vom analiza cu atenție fiecare aplicație și te vom invita la un interviu, dacă considerăm că ai potențialul potrivit pentru echipa noastră. Încheiem această veste specială cu un mesaj de încurajare pentru toți cei care își doresc să lucreze ca tehnician auto într-un mediu prietenos și profesionist: nu ezitați să vă urmați pasiunea pentru mașini și tehnologie auto, sunteți bineveniți în echipa noastră! Vă mulțumim pentru atenție și vă așteptăm cu drag să ni te alături! Echipa service-ului nostru AutoChelu
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Tehnicieni mentenanta, instalatori, electricieni, frigotehnisti , echipe mobile in Bucuresti. Posesori permis auto. Mentenanta corectiva si preventiva in cladiri de birouri si spatii comerciale. Program de luni pana vineri Salariu 4000 lei net si tichete de masa.
-
Angajez o domnișoară orientată spre succes și dezvoltare în cadrul unei firme de piese auto. Postul nu necesită experiență, însă necesită perseverență și seriozitate la locul de muncă. Ofer șansa unei domnișoare sa se dezvolte, să crească și să învețe. Muncă este de la birou, nu se fac deplasări, nu se fac livrări. Doar muncă ce ține de birou și acte. Salariul este pe măsura implicării. Pentru mai multe detalii puteți suna sau atașați un CV și vă voi contacta eu.
-
Se cauta tinere comunicative, descurcarete si cu aspect placut ca asistente manager. Nu este necesara experienta (utilizare PC nivel de baza), se furnizeaza training de speciialitate, programul este flexibil existand si posibilitatea de part time. Se ofera remuneratie motivanta si posibilitate de promovare. Trimiteti CV+poza recenta pentru ca aplicatia sa fie luata in considerare.
-
SC. angajeaza conducator auto pt tur-retur cursa fixa Cehia. Detalii la telefon.
-
Ești în cautarea unui job stabil care să fie în concordanță cu nevoile tale? Devino livrator Bringo și poți câștiga până la 7500 lei lunar, mai mult de atât ai avantajul unui timp flexibil unde tu ai putere de decizie asupra programului tău. Mai exact jobul presupune ridicarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele :Carrefour (90%), farmaciile HelpNet, Sensiblu, D&M ,Animax si câteva restaurante. Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie. Plata se relizează per comandă cu posibilitatea de a prelua până la 3-4 comenzi odata; Care sunt cerințele ? - mașină personală, - permis categoria B - telefon cu sistem de operare Android - capacitate de adaptare la situație și munca în echibă - comunicare eficientă în relația cu clienții și colaboratorii. Ce oferim în schimb? - Mediu de lucru placut intr-o echipa - Training și suport pentru a-ți putea desfășura munca într-un mod cât mai eficient și plăcut. - Plata se realizează săptămânal - Decont combustibil 10 % -Decont piese auto, mentenanță etc. - Comision avantajos - Bonus de recomandare. Ai un prietent cunoștință care este în căutarea unui job? Îți poți ajuta prietenul și câștiga bani extra în același timp, nimic mai simplu. Program saptamanal flexibil. La alegere in intervalul 8-22.00 de ore săptămână în regim full time sau 20 de ore săptămână în regim part time. Angajam pe bază de contract de munca sau contract de colaborare dacă ai un PFA sau SRL. Dacă anunțul ti-a trezit interesul, te invităm la o discuție pentru a ne cunoaște și discuta în amănunt ce presupune acest job.
-
Criterii de selectie: - Permis de conducere cat.B - obligatoriu; - Mașină proprie - constituie un avantaj; - Experiența nu este necesară; - Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; - Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; - Punctualitate, responsabilitate. Condiții: - Program de lucru flexibil, indepedență in organizarea muncii; - Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - Vacanță în țară și străinătate achitată de companie; - Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambitioasă, in plina expansiune; - Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; - Posibilitate de promovare rapidă pe baza rezultatelor proprii; - Bonusuri de performanță; * Pachet salarial format din parte fixă + comision sau doar comision din vanzari (se poate ajunge la valori de peste 1.000 EUR ,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari). Responsabilități: - Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; - Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; - Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; - Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; - Promovarea si prezentarea produsului.
-
*Angajam personal feminin cu voce placuta pentru call-center! Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru - Capacitatea de a se adapta usor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; *Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. *Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: - Salariu de baza; - Bonusuri de vanzare performanta; - Training; - Un mediu de lucru placut si dinamic. *O echipă grozavă te așteaptă! Daca te-am facut curioasa si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la nr de telefon.
-
Firmă importatoare, angajează agent de vânzare cu experiență pentru distribuție de încălțăminte, cu salariu atractiv, negociabil în funcție de vânzările încasate. Condiții: deținere permis conducere tip B, disponibilitate deplasare în țară, cunoștiințe de operare pe calculator, experiență. CV-urile se depun pe email-ul , urmând ca noi să vă contactăm. Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Agenție de recrutare și selecție personal, locuri de muncă în Olanda. Munca incepe din luna februarie. Dacă sunteți interesați, vă rog să ne contactați telefonic. Căutăm personal (cupluri) VORBITORI DE LIMBA ENGLEZĂ în producția de plante, diverse flori, pe tot parcursul procesului de producție. Se plantează, culeg, sortează și împachetează florile. Se lucrează 8 ore zi într-un singur schimb. Salarizarea este 13,27 E brut oră. VORBIREA LIMBII ENGLEZE ESTE OBLIGATORIE! SE OFERĂ: - Loc de munca într-un colectiv plăcut - Salarizare atractivă conform unei convenții colective, începând de la 11,89 E brut oră - Cazare în locuință, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curenta, televiziune) - 100E săptămână - Asigurare de sănătate - Transport gratuit de la locul de muncă la cazare - Identitate olandeză, cont bancar olandez - Contract de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână - Salarizare săptămânală - FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Înscrieri și informații la telefon (butonul de apel din anunț) sau la https: www.eastwestrecruitment.ro job-offer enroll
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Est-ul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele, în timpul săptămânii fiind un loc perfect pentru oamenii de afaceri iar în weekend pentru oaspeții de agrement (aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe Experiență demonstrată în bucătărie Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. Pasiune pentru gătit Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie vei lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să ai experiență în tăierea și gătitul produselor și să știi cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: loc de muncă într-un colectiv plăcut salarizare de la 13,7 EUR oră cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro săptămână persoană asigurare de sănătate 33,51 euro săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză (BSN) contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar. Putem lua inclusiv cupluri, atâta timp cât se comportă profesionist la serviciu FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Pentru o companie din nordul Olandei, recrutăm și selectăm personal (femei, bărbați, cupluri) pe postul de muncitor într-o seră de trandafiri. Activitățile se desfășoară în interior, la temperaturi normale, în depozitul serei sau efectiv în seră. Este nevoie de personal pe tot procesul de producție al serei: sortat, plantat, împachetat, făcut buchete, cules, depozit, logistică etc. Locul de muncă este foarte activ. SE CERE: vorbirea limbii engleze posibilitatea de a munci zilnic în picioare permisul de conducere reprezintă un avantaj (nu este obligatoriu).. SE OFERĂ: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 EUR săptămână persoană asigurare de sănătate aprox 33,51 EUR săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză, cont bancar olandez contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare la numerele de telefon.
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajam șofer comunitate Permis categoria B _40 zile plecat u 7 8 zile acasă Mai multe detalii la telefon
-
__ Angajăm șofer permis categoria B __ COMUNITATE __ Salar motivat ( în funcție de experiență ) __ 40 zile plecat cu 7/8 zile acasă Relații la tlf
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Jobville Group angajează controlori calitate pentru o multinațională din Arad. Candidatul ideal: - Studii medii - Orientat spre detalii - Acuitate vizuală - Disponibilitatea de a lucra în schimburi Oferta: - Salariu de încadrare 4000 RON brut - Tichete de masă în valoare de 30 RON - Bonusuri și spor de noapte - Prime de sărbători - Asigurare medicală privată Se asigura transport pe raza municipiului Arad, Nădlac Pecica și Pâncota
-
Angajam tamplari PVC+AL si montatori in Constanta hala de productie. Experienta nu este necesara, daca exista vointa de a invata si seriozitate. Program L-V 7:30 la 17:00 cu pauza de masa inclusa. Salariu se ofera in functie de experienta intre 3500-5000Lei. Detalii la
-
Angajăm proiecte in Belgia.. Angajăm Izolatori industriali(Armaflex/Vată minerală /Tablă / Foamglass)- Tarife în funcție de experiență și proba de lucru cu reprezentanții clientilor. Permis de conducere - Avantaj Ofertă companie: Transportul din România in Belgia -Asigurat de companie Transport local (mașina de serviciu) - Asigurat de companie Echipament de lucru: Asigurat de companie Cazarea asigurată de companie.. Se efectuează izolați cu vată minerală /tablă /armaflex/foamglass Telefon:Luni - Vineri în intervalul orar 09:00 -17:00
-
Angajmam tehnicieni mentenanta - electricieni, pentru intretinere cladiri de birouri, Sector 2, Bucuresti Program de 12 24 SI 12 48 . Salariu 3800 lei net si tichete de masa.
-
Societatea IASICON SA IASI, cu sediul in Iasi, B-dul. Tudor Vladimirescu nr. 45A , angajeaza RIGIPSARI. Cerinte: persoane cu experienta in structuri din gips-cartonsi finisaje, serioase, responsabile, punctuale si fara pasiuni bahice, diponibil pentru deplasari( cand este cazul). Executa lucrari de construcutii in conformitate cu instructiunile, procedurile de lucru si cu documentatia specifica, asigurand respectarea standardelor de calitate impuse, sub indrumarea tehnica a inginerilor din santiere; Se ofera salariu motivant, decontare transport la persoanele care fac naveta si bonuri de masa; Relatii la sediul societatii sau la tel