Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Clientul nostru, o companie cu experienta pe piata instalatiilor din zona judetului Cluj, cauta cu incepere imediata un coordonator proiecte instalatii (sanitare,incalzire,ventilatie) pentru lucrari rezidentiale,comerciale si industriale de pe raza judetului. Experienta in domeniu - minim 3 ani -activitati de punere in functiune, reparatie, revizie si mentenanta pentru instalatiile de ventilatie si climatizare la sediul beneficiarilor -coordoneaza echipele de montaj in santiere (echipe mici) - calificare (preferabil) - permis auto B - Este necesara disponibilitatea la deplasari in Cluj- Napoca si imprejurimi - fara relocare (se ofera masina de serviciu) Salariu negociabil in functie de experienta , abilitati si implicare Bonusuri de performanta Incepere imediata
-
Promovat
-
Promovat
ABILITATI: - Acuitate vizuala, dexteritate manuala; - Capacitate de munca in echipa; - Disponibilitate pentru efort fizic sustinut; - Organizat, harnic, responsabil, punctual, serios; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Executa activitati de descarcare din tiruri sau din masinile de distributie, precum si activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit conform indicatiilor primite de la gestionari, fara sa aduca atingere integritatii acestora; - Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite; - Asaza marfa in depozit conform indicatiilor gestionarului; - Participa la inventare; - Sustine activitatea celorlalti lucratori aflati in depozit; - Intretine curatenia in depozit. CERINTE - Prezinta avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii;
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul social în București,sector 6,B-dul Timișoara nr.5C,angajează Ajutor Bucătar pentru Punctul de Lucru Restaurant RoA situat pe Drumul Sării nr.33,sector 6,București.
-
Doresc să îngrijesc bătrân sau bătrână contra locuință în Timișoara pentru mai multe detalii la telefon. Rog seriozitate și ofer seriozitate.
-
-
Candidatul ideal: Capacitati bune de organizare si sintetizare a informatiilor Abilitati de comunicare, relationare si negociere Experienta minima in vanzari consultative Avantaj cunostinte in domeniul tamplariei pvc Entuziast, activ si persuasiv Permis de conducere categoria B Responsabilitati: Prospectarea permanenta a zonei alocate Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliul existent Contactarea potentialilor clienti pentru a prezenta si negocia o oferta adaptata nevoilor identificate Urmarirea livrarii comenzilor si incasarea platilor Realizarea de rapoarte de vanzari periodice Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari conform realizarilor Autoturism si telefon de serviciu Mediu de lucru profesional, placut si competitiv, in care sunt recompensate performantele individuale si de grup Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie solida Plan individual de dezvoltarea profesionala Perfectionare continua atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzare
-
Hotel Piccadilly din Statiunea Mamaia, angajeaza ajutor bucatar pentru sezonul estival 2024. Trimite cv-ul tau la Relatii la nr telefon .
-
sc angajez 2 vanzatoare magazin alimentar str.Sararie nr.118 programul de functionare al magazinului este de luni - sambata se lucreaza in doua ture de luni - vineri tura 1 de la 7:00 - 15:00 tura 2 de la 12:00 - 20:00 sambata se lucreaza de la 08:00 - 15:00 duminica este inchis Se cauta persoane dornice de munca . Oferim conditii de munca foarte bune. Cerem si oferim seriozitate. Pentru detalii sunati la nr.
-
Hotel Piccadilly din Mamaia, angajeaza camerista ingrijitor spatii hoteliere cu sau fara experienta, salariu motivant, transport decontat.
-
-
Locul de muncă se află în Râmnicu Vâlcea, vă rog seriozitate.
-
-
SC TTR INTERNATIONAL TRANSPORT SRL angajeaza soferi pe comunitate camioane cu prelata diurna este 2700 Euro pe luna se primește salariu în fiecare luna și se primește avans pană la salariu de 300 EUR pe săptămână se sta pe comunitate 6 săptămâni camioane euro 6 MAN și Scania se tranzitează cel mai des tarile Germania Austria Italia se lucrează la program plecările sunt din Reșița cu microbuzele firmei pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon
-
Firma angajeaza personal pentru curatenie program 8 ore/zi, 2 schimburi. Cerinte: seriozitate, puctualitate, aspect ingrijit, disponibilitate program flexibil Se ofera: salariu motivant, tichete de masa, decontare transport( partial) Telefon:
-
Cerințe: limba germană la nivel B2+ sau C1 formare profesională și dovada aptitudinii de a lucra la instalații electrice de înaltă tensiune întreținerea și repararea instalațiilor electrice sub tensiune experiență de a lucra la stațiile electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere Vă oferim: 19,00 euro brutto pe oră + 8,50 euro diurnă pe oră contract de muncă pe perioadă nedeterminată înregistrare (impozite, asigurări) asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Bonusuri suplimentare: concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. la adresa de mail: Date de contact: +4936165759292
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană minim. B1 calificare ca electronist cablarea tablourilor electrice abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană lucru sub tensiune cunoștințe de PLC (SPS) diagnosticarea defecțiunilor verificarea tablourilor electrice (după executare, înainte de punerea lor în funcțiune) verificări conform măsurilor de protecție VDE mașină sau permis de conducere cat. B Vă oferim: 17,00 euro brutto pe oră și 8,5 euro netto pe oră (diurnă) contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) cautăm cazare pentru dvs. vă oferim îmbrăcăminte de lucru asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Descriere post SPĂLĂTOR AUTO Îți dorești să faci parte din echipa noastră din industria auto? Suntem în căutarea unui SPĂLĂTOR AUTO dedicat și pasionat de mașini, care să se alăture echipei noastre din service-ul nostru de renume. Responsabilități: Spălarea și curățarea atentă a mașinilor, atât interior, cât și exterior; Folosirea produselor și echipamentelor specifice pentru a asigura rezultate de calitate; Manipularea cu grijă a mașinilor pentru a preveni deteriorările accidentale; Respectarea standardelor de siguranță și curățenie în timpul desfășurării activității. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul spălătoriilor auto sau în activități similare reprezintă un avantaj; Atenție la detalii și abilități bune de organizare a timpului; Pasiune pentru mașini și dorința de a oferi servicii de calitate clienților noștri; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Beneficiile de a lucra ca SPĂLĂTOR AUTO în cadrul echipei noastre includ un mediu de lucru dinamic, posibilitatea de a învăța și de a evolua într-un domeniu în continuă dezvoltare, precum și o echipă prietenoasă și sprijinitoare. Dacă ești o persoană harnică, atentă la detalii și pasionată de mașini, aplică acum pentru poziția de SPĂLĂTOR AUTO și alătură-te echipei noastre! Detalii despre salarizare program , la nr de telefon din anunt.
-
Promovat
Sepona Personal ist seit über 10 Jahren erfolgreich in der Arbeitnehmerüberlassung hauptsächlich im technisch-gewerblichen Bereich tätig. Der Firmensitz ist in Leipzig, daneben haben wir Niederlassungen in Jena, Ostrów Wielkopolski (Polen) und Erfurt. Wenn Sie beruflich eine gute, langfristige Perspektive und gleichzeitig eine Herausforderung suchen, dann lesen Sie weiter Wir suchen jemanden, der möglichst: eine abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung oder alternativ Erfahrungen in der Büroarbeit nachweisen kann Erfahrungen sammeln konnte als Recruiter Betreuer*in Dolmetscher*in Deutsch, Ungarisch und Rumänisch in Wort und Schrift B2+ beherrscht eine Affinität zu Social-Media mitbringt ein echtes Organisationstalent ist bei schwierigen Gesprächen den richtigen Ton trifft zuverlässig, selbständig und fleißig ist den Führerschein Klasse B hat (von Vorteil) Fühlen Sie sich angesprochen? Dann kommen Sie zu uns! Sie würden folgende Aufgaben übernehmen: Einweisung und Organisation der Arbeitseinsätze unserer ungarischen und rumänischen Kollegen Stellenanzeigen übersetzen und veröffentlichen Zusammenarbeit mit unserem Recruiting-Team und mit PAVs (Arbeitsvermittler) Koordinierung und Durchführung von Mitarbeitergesprächen Organisation der Arbeitseinsätze Pflege der Datenbank (Landwehr L1) und Akten Zuarbeit für die Lohnbuchhaltung Was Sie erwartet: ein offenes, konstruktives und produktives Arbeitsklima flache Hierarchien, nur zwei Ebenen bis zum Geschäftsführer eine solide Einarbeitung ein gut ausgestatteter Arbeitsplatz (Headset, höhenverstellbarer Schreibtisch, ) angemessene Vergütung ein unbefristetes Arbeitsverhältnis in Teilzeit oder Vollzeit, wir sind flexibel Kaffee-, Wasser- und Teeflatrate vielfältige und spannende Firmenveranstaltungen Wenn Sie neugierig auf die Stelle geworden sind, dann kontaktieren Sie uns. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung! E-Mail: Telefon: +49 361 - 65 75 929 1 Mobil: +49 172- 514 896 9 Sepona GmbH Am Drosselberg 49 99097 Erfurt
-
SOCIETATE CU SEDIUL IN PLOPENI ANGAJEAZA OPERATORI PRODUCTIE: - SALARIU MOTIVANT - TICHETE DE MASA - PROGRAM IN SCHIMBURI - TRANSPORT ASIGURAT - ECHIPAMENT DE PROTECTIE
-
Angajam tamplar montator cu experienta la banc de lucru cat si montaj pe teren in domeniul mobilierului la comanda Program fix,salariu atractiv. Fabrica este in sectorul 2 Bucuresti.
-
Asiguram transport, cazare, masa, salariul atractiv.
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Belgia TENCUITOR (Crepiseur) Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza sau engleza ; permis de conducere categ.B; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Belgia; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur.