Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia, pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Candidatul ideal: - Are îndemânare manuală; - Are capacitate de lucru în echipă. Descrierea jobului: MANIPULANT MARFURI- manipulează sacii și paleții cu produse finite de morărit și paste făinoase în scopul depozitării și livrării acestora. AMBALATOR- ambalează produsele finite în scopul obținerii producției planificate. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez CAMERISTA pentru Pensiune Restaurant JACQUELINE din Tg-Jiu,Calea Bucuresti. Cadru legal de munca, conditii avantajoase. Relatii la telefon sau in incinta restaurantului. CV-urile se pot trimite pe adresa de email
-
Suntem în căutarea unui asistent executiv talentat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre dinamice. În calitate de asistent executiv, veți fi un membru crucial al echipei noastre, oferind suport administrativ și logistic de înaltă calitate pentru managementul de nivel superior și contribuind la succesul organizației noastre în următoarea etapă de dezvoltare. Responsabilități principale: Contabilitate primară: Veți fi responsabil pentru gestionarea sarcinilor de contabilitate primară si urmărirea plăților Marketing: Veți asista în coordonarea și implementarea inițiativelor de marketing, inclusiv campanii publicitare si prezența online. Contactarea potențialilor clienți: Veți fi implicat în identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru ofertare, menținând relații excelente cu aceștia și oferindu-le soluții personalizate în conformitate cu nevoile lor. Alte responsabilități: Gestionarea calendarului și a programelor pentru managementul de nivel superior. Asigurarea unei comunicări eficiente între diferitele departamente și părți interesate. Coordonarea proiectelor și inițiativelor specifice sub îndrumarea managementului. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații profesionale solide cu clienții și colegii. Capacitatea de a lucra în mod eficient într-un mediu dinamic și de a prioritiza sarcinile în funcție de nevoile organizației. Cunoștințe de operare a computerului și a programelor de birou, inclusiv Microsoft Office. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulativ și dinamic, cu o echipă pasionată și dedicată. Dezvoltare profesională și oportunități de creștere în cadrul organizației. Pachet salarial competitiv. Program de lucru de Luni până Vineri, între orele 9:00 și 17:00, pentru un echilibru optim între viața profesională și cea personală. Cum să aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: sau un mesaj pe whatsapp la numarul de telefon:
-
KESTAR Chocolate angajeaza cofetar sau ajutor de cofetar Ne incepem calatoria in lumea dulce a ciocolatei si cautam ajutor pentru a raspandi beneficiile ciocolatei ''bean to bar'' in Romania. Cautam o persoana care: -sa aiba cunostinte (chiar si notiuni de baza) despre productia de ciocolata, praline, sau produse de cofetarie. -sa aiba atentie la detalii -sa urmareasca precis retete prestabilite -sa lucreze curat si ordonat -sa isi gestioneze eficient timpul de lucru -sa respecte standardele de igiena si curatenie impuse in spatiul de lucru Program fix L-V de la 09:00 la 18:00 Salariu negociabil in baza experientei si nivelului de cunostinte in domeniu. 3000 RON - 4000 RON Locatie: Bucuresti, sector 6 Vino sa ne cunoastem si hai ca facem cunoscut gustul KESTAR Chocolate!
-
Firma de transport cu sediul in Dr.Tr.Severin angajeaza soferi profesionisti cu experienta pentru comunitate: Italia - Suedia-Norvegia Cerinte:-permis categoria C+E -card tahograf -atestat transport marfa -disponibilitate de lucru 6 saptamani comunitate cu 2 sapt acasa Beneficii:-salariu+diurna 80 euro /zi (luna in functie de nr zilelor) -plata punctuala a salariului -transport asigurat si gratuit dus-intors de la și până la sediul firmei -contract de munca perioada nedeterminata - fără schimb de paleti
-
-
Job remote, part time sau full time! Daca iti doresti sa iti incepi cariera ca broker de asigurare, Destine Broker este partenerul potrivit pentru a-ti atinge obiectivele. Prin intermediul nostru poti beneficia de cursuri de formare profesionala specializate, esentiale pentru a deveni un broker de asigurare eficient si increzator. Daca esti o persoana serioasa, perseverenta, orientata catre castig si cu bune abilitati de comunicare, te asteptam in echipa noastra! Intermediem orice tip de asigurare, atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice. Cerințe minime: - sa fi absolvent de liceu cu sau fara diploma de bacalaureat; - sa ai minime cunostinte de lucru la PC, sa ai posibilitatea de a lucra la un PC; - sa fi o persoana determinata, ambitioasa, perseverenta, sociabila. Alege grupul Destine, iar noi iti vom oferi sprijinul necesar pentru a-ti construi o cariera de succes in industria asigurarilor si nu numai, suntem singura societate de pe piata care pe langa activitatea principala, de intermediere produse de asigurari, are in portofoliu si alte activitati: - agentie de turism, pachete turistice interne si externe, bilete de avion; - credite bancare si nebancare, leasing; - agentie imobiliara- inchirieri si vanzari de imobile. Detalii la telefon : @761588429
-
Esti un om serios,implicat si cu spirit Spartan? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul,dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit,dar si bonuri de masa...ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture :15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul!
-
Cerințe: Studii tehnice sau școala profesională cu profil electric - obligatoriu; Calificare de electrician - obligatoriu; Experiență de minim 2-3 ani în domeniu; Autorizație ANRE - constituie un avantaj; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Prime de sărbători; Salariu motivant negociabil în funcție de experiență și performanță. Responsabilități: Execuție lucrări de instalații electrice de joasă tensiune.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Firma cu sediul in Selimbar angajam pentru perioada verii, ajutor administrator pentru intretinere gazon,piscina si terasa bar.Programul poate fi flexibil,part-time,sau full time. Se poate oferii si cazare in anumite conditii.
-
SC ALMIRA TRADE SRL isi mareste echipa! Suntem in cautare de Casieri pentru magazinul nostru din Timisoara! CERINTE: - studii medii finalizate; - amabilitate,seriozitate si responsabilitate; - atentie sporita; - spirit de echipa; - experienta pe un post similar constituie un avantaj; - cunostinte operare calculator; -capacitatea de a realiza obiectivele asumate. SARCINI: - scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor; - oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor; - respectarea procedurilor interne privind incasarile; -operarea caselor de marcat si efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -aprovizionarea produselor la raft; -atentie sporita; OFERIM: - salariu atractiv: 2600 RON - NET (in mana) + tichete de masa in valoare de 40 lei zi ( pentru 21 zile,840 lei); - prime si bonusuri in functie de performanta; -contract perioada nedeterminata; -tichete cadou de Craciun si Paste; -control medical periodic (MEDICIS). Cv-urile se mai pot depune pe mail si la sediul firmei: Bd. Antenei, nr. 1A Timisoara.
-
Descrierea jobului Realizeaza activitati de testare a autovehiculelor, tinand cont de cerintele predefinite in documente specifice si caiete de sarcini. Ofera informatii privind caracteristicile tehnice ale vehiculului: comportamentul si functionarea vehicului in diferite conditii, aspecte tehice care nu se incadreaza in conditiile de functionare optime. Cerinte : Minim 6/12 luni experienta intr-o pozitie similara Permis categoria B minim 3 ani vechime Permis categoria C/E constituie un avantaj Cunosterea legislatiei rutiere in vigoare, fara cazier judiciar Persoana responsabila, orientata spre rezultat Program de lucru Luni-Vineri( Sambata,Duminica,optional), in trei schimburi. Beneficii: Salariu fix Diurna Sporuri/Bonusuri Locatie: Titu, Dambovita
-
Angajez muncitori în constructii, echipe de muncitori gata formate în subantepriza,muncitori straini veniți în țară, detalii la nr de telefon din anunt
-
Angajam Lucratori Calificati in constructii, zidari, zugravi, electricieni, instalatori, fierari, dulgheri. Salariu incepand de la 4.300 lei. Relatii la tel.
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Angajez sofer categoria C pentru activitate: distributie marfa paletizata cu camioane 18t fara remorca Salariu atractiv , activitate fixa Pentru detalii sunati la nr. de telefon
-
Angajam urgent barmani , ospatari si sef de sala , salar atractiv
-
Angajez curieri tazz rog seriozitate pentru cei interesanti salarile se dau săptămânal pentru mai multe detalii la tel.
-
Angajam o persoana care sa pregateasca actele contabile, registru de casa, NIR-uri si altele. Domeniul de activitate: HoReCa Se poate lucra de la biroul din Pipera sau de la sediul din sector 1, atat part-time cat si full-time. Mai multe informatii la nr de telefon din anunt
-
Angajez inspector autorizat RAR, pentru statie ITP. Salariu atractiv, bonusuri, condiții excelente de lucru. Mai multe detalii la telefon.