Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Caut doamna serioasa ,pt ajutor în casa!

    Caut doamna serioasa și cu simț de răspundere, pt supravegherea a doua copii ,marisori varsta 9 ani și 8 ani,ușor menaj ,pt weekend,!Maii multe detalii la tel !

  • Lucrator comercial pizzerie online & delivery

    Biblioteca Delivery & Pick-up, mica pizzerie in nordul Bucureștiului - zona Aerogarii, caută coleg a care să preia comenzile de pizza, online si telefonice și să ii servească cu drag pe toți clienții care ne vizitează pizzeria. Ne dorim un om prietenos și, ideal, iubitor de pizza. Program de lucru 2 zile cu 2.

  • 37

    Angajez asistent medical, pentru Clinica medicala stomatologica in Ploiesti

    Clinica medicala stomatologica, situat in Ploiesti, cauta pentru angajare o asistentă medicală. Solicitarile noastre sunt : responsabilitate, flexibilitate, capacitate de a lucra în echipă, iar experienta nu este neaparat necesara pentru dumneavoastra. Pentru angajare se solicita : Certificat de Membru in Ordinul Asistentilor Medicali. Dacă sunteți interesați pentru aceasta angajare, vă rugam sa telefonati sau să trimiteți CV-ul cu poză, pe tel. afisat, care poate fi comunicat pe platforma de WhatsApp. Pozele afisate, sunt din clinica noastra stomatologica, fiind construita pe 2 etaje. Vă mulțumim si vă asteptam !

  • Angajam Mecanic Auto cu sau fara experienta

    Descriere: Va rugam atasati un CV sau sa lasati un mesai din care sa aflam numarul dvs de telefon si experienta profesionala pe care o aveti. Contact: SC PITSTOPDIESEL SRL str. Voinicenilor 125A Targu Mures Mobil: lulian Giuseppe Descrierea postului: : Deviz Auto A AUTOVIT - Anunturi.. = AUTOPARTNER M G DETALII FIRM Nume firma: SC Pit Stop Diesel SRL CUI: 16480991 Numár de telefon: - Arat mal multe DREPTURILE CONSUMATORILOR Acest anunt a fost publicat de câtre o fir in calitate de consumator, toate achizitile Arat mal multe V Publicitate Efectueaza lucrari de reparatii si intretinere mecanica auto necesare la miloacele auto ale firmei sau ale clientilor in conformitate cu standardele societatii; Efectueaz diagnosticarea vehiculelor din punct de vedere al lucrarilor ce trebuie efectuate Stabileste necesarul materiale si de piese pentru efectuarea lucrarilor Verifica si raspunde de calitatea lucrarilor efectuate; Foloseste cu grija si exploateaza corect echipamentul si utilajele de lucru; Se cere: hs - Nivel studi: medii - Calificare Mecanic auto - Experienta in domeniu: minim 1 an - Seriozitate, disponibiltate si indemanare. Se ofera: - Salar negociat in functie de cunostintele din domieniu(dovedite practic).

  • 20

    locuri de munca

    firma de constructii , angajeaza muncitori pentru lucrari in Tirgu Mures interioare si exterioare ,se ofera cazare si plata la saptamina , tel

  • 1

    Casier Lucrator comercial pentru Green Hills Market din Spl. Unirii nr. 168

    Magazinul Green Hills Market din Splaiul Unirii nr. 168 isi mareste echipa! Daca esti o persoana amabila si orientata spre client, dornica sa invete, responsabila si serioasa, cu o buna capacitate de comunicare si lucru in echipa, dinamica si organizata, atunci esti binevenita in familia Green Hills! Beneficiile jobului sunt: - Salariu net 2900 lei; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Tichete de masa (40 lei zi lucratoare); - Loc de munca stabil; - Conditii de munca placute; - Program de lucru de 8 h zi in ture; Responsabilitatile jobului sunt urmatoarele: - operarea casei de marcat si receptia marfii - aprovizonarea si reaprovizionarea produselor la raft - mentinerea unui mediu de lucru curat - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientii;

    Repostat automat
  • 2

    ao construct

    angajez muncitori in constructii

  • Reprezentant vanzari echipamente de birou

    Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piata de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializată în furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente și soluții integrate de management al documentelor, REPREZENTANT VÂNZĂRI ECHIPAMENTE IT Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Cerințe: - studii medii sau studii superioare finalizate; - capacitate de organizare și planificare a activităților și proiectelor alocate în funcție de prioritate; - excelente abilități de analiză, sinteză și o bună atenție distributivă; - foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii; - abilități de organizare strategică în vânzări și de negociere; - spirit de inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse; - permis de conducere - categoria B; - cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu avansat; - disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări la sediile clienților. Constituie un avantaj: - experiența de lucru în cadrul unei poziții similare: vânzare echipamente periferice, sisteme PC, echipamente networking, software; - bună cunoaștere a pieței specifice: dinamică, trenduri, tendințe, competiție; - studiile în domeniul tehnic. Responsabilități: - prospectează activ și permanent piața pentru identificarea de noi clienți și pentru creșterea cotei de piată a produselor și serviciilor companiei; - menține și dezvoltă portofoliul de clienți, actualizează în mod constant baza de date a companiei; - prezintă produsele și serviciile companiei prin mijloace elecronice (remote si sau on-site); - identifică, înțelege nevoile clienților și propune soluții adaptate - personalizate; - asistă clienții în luarea celei mai bune decizii pe perioada procesului de contractare, cât și ulterior finalizării acestuia, în scopul creării unei relații profesionale pe termen mediu-lung; - planifică și gestionează procesul de vânzare pentru produsele și serviciile din portofoliu; - întocmește rapoarte de activitate, analize și prognoze; - se documentează și informează în mod continuu despre caracteristicile tehnice ale produselor; - respectă procedurile și condițiile comerciale de lucru ale companiei, iar acolo unde este cazul, propune modalități de optimizare a acestora. Beneficii: - pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională; - autoturism de serviciu, laptop, telefon; - sesiune de instruire la locul de muncă și suport în procesul de integrare organizațională; - contract de muncă pe durată nedeterminată; - oportunitatea de a activa într-un domeniu de actualitate și interes economic major. Dacă ești pasionat ă de domeniul vânzărilor și dorești să activezi în industria de profil aflată în continuă consolidare, trimite-ne un CV actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

  • Ingrijitoare curatenie-1 2 norma

    Centru pentru persoane varstnice angajam ingrijitoare curatenie pentru 1 2 norma.

  • 11

    Angajare agenți de securitate și intervenție

    Societate de securitate angajează agenți de securitate și de intervenție pentru București.

  • 49

    Angajez conducator auto.

    Angajez cond. auto categoria C+E, transport marfă generală ruta Ro - AT. Tur- Retur. Weekend acasă. Lucru în echipaj. Info la tel . .

  • 4

    Inchiriez post pentru coafura frizerie si camera pentru cosmetica

    Salon de infrumusețare Golo Look,inchiriază: - post de lucru coafură frizerie - camera pentru cosmetica Locația salonului se afla în Timișoara pe Calea Circumvalatiunii, foarte aproape de Iulius Mall. Mai multe detalii se ofera telefonic.

  • 6

    Angajare agenți de securitate

    Societate de securitate angajează agenți de securitate pentru obiective din București și Ilfov.

  • 67

    Icredit Galati angajeaza consultant credit part time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 20

    Icredit Galati angajeaza Manager relatii clienti

    Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

  • 150

    Lucrator comercial / casier

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • 21

    Angajere dulgheri si restauratori în lemn

    Societate de construcții angajam dulgheri si restauratori in lemn. Salariu motivant, asiguram pranzul si carte de munca. Informatii la nr de telefon Rotar Florin.t

  • 5

    Angajam soferi C+E cu ADR

    Angajam soferi profesionisti categoria C+E cu ADR cisterne, pentru distributie produse petroliere , din zonele Brasov,Sibiu,BIHOR,ARAD. Oferim salariu competitiv ,loc de munca sigur pe termen lung . Oferim conditii bune de lucru,masini noi, bonusuri ,diurne ,se lucreaza doar la program,

  • 3

    Gestionar depozit Pantelimon, Ilfov

    Cautam coleg responsabil, serios si muncitor pentru depozitul nostru din Pantelimon, Ilfov. Program de munca 8 ore pe zi, exclus sarbatori legale, conditii decente (munca se desfășoară la interior, nu avem articole foarte grele sau voluminoase), carte de munca. Inclusiv cetateni straini daca stapanesc limba engleză. Daca nu esti din București/Ilfov, iti putem oferi inclusiv cazare. Trimite-ne CV-ul tau daca esti o persoana onesta si constiinciasa, atenta la detalii si ai: Studii medii Cunostinte de operare PC si periferice (scanner, imprimanta) Capacitate si rezistenta la efort fizic Carnet de conducere cat. B Daca detii atestat ISCIR clasa stivuoitoare constituie avantaj. Ce face un gestionar: Receptioneaza marfa Emite si gestionareaza corespunzator documentatia aferenta Manipuleaza marfa (incarnare/descarcare) Emite AWB-uri Expune marfa la raft conform proncipiului FIFO Mentine marfurile in conditii optime Inventarieaza articolele periodic si anual Ambaleaza marfa Organizeaza depozitul conform parametrilor stabiliti de societate

Salvează căutarea