Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati BARBATI- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Alăturați-vă echipei noastre de elită! Suntem în căutarea unor profesioniști dedicați să se alăture echipei noastre dinamică la un ApartHotel de prestigiu în Constanța. Oferim un mediu de lucru excepțional și oportunități de dezvoltare profesională într-o locație de vis. Poziții Disponibile: Cameriste: Responsabilități includ menținerea curățeniei și ordinii în camerele oaspeților, respectând standardele înalte ale hotelului. Călcătorese: Căutăm persoane meticuloase pentru îngrijirea rufelor, asigurând că toate articolele textile sunt curate și impecabil prezentate. Cerințe: Experiența anterioară în HORECA este un plus, dar nu obligatorie. Atenție la detalii și o abordare meticuloasă. Capacitatea de a lucra în echipă și de a susține standardele noastre de excelență. Rezidență în Constanța Oferim: Salariu competitiv și beneficii atractive. Mediu de lucru plăcut și suportiv. Oportunități de avansare și dezvoltare profesională. Contracte pe durată nedeterminată pentru tot anul.
-
Promovat
Cerințe: Angajam responsabil aprovizionare (supply chain) si adminsitrativ -experienta in domeniul achizitii, administrativ -cunostiinte limba engleza: vorbit si scris cursiv -cunostiinte mecanica si desen tehnic -permis conducere categoria B -persoana onesta, muncitoare, cu dorinta de afirmare -bune abilitati de comunicare -flexibilitate pentru diverse sarcini -apt efort fizic -operare calculator: office, excel, work, outlook, email,smartbill etc -permis stivuitorist reprezinta un atu -cunostiinte limba germana reprezinta un atu Condiții: -program 8-16:30 de L-V -tichete masa -prime sarbatori -trimiteti CV la si sau apelati pentru mai multe detalii si programare la interviu Responsabilități: -executii activitati de aprovizionare -verifica si intelege necesarul de aprovizionat -solicita oferte catre furnizori, selecteaza furnizorii -negociaza pretul catre furnizor -face receptia marfii intrate de la furnizori -gestioneaza stocurile de materiale -gestioneaza comenzile de la client -livreaza comenzile finalizate catre client -aprovizionarea cu diversele materiale necesare
-
Promovat
Candidatul ideal Cerinte: - Rezistenta la munca fizica - Seriozitate, disciplina - constituie avantaj autorizatia ISCIR ca si stivuitorist Descrierea jobului Responsabilitati: participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei; participa la efectuarea receptionarii cantitative si calitative a marfii; manipuleaza,ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii catre clienti; participa la efectuarea inventarelor totale/partiale ale stocului de marfa; . Nu este necesarea experienta, insa experienta anterioara prezinta un avantaj Respecta instructiunile de lucru care se refera la manipularea si depozitarea marfurilor . Participa la imbunatatirea sistemului de depozitare Oferim: - seriozitate, puctualitate - echipa tanara si dinamica - posibilitatea de instruire si promovare
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Transilvania Post- firma de curierat rapid- angajam manipulanti- sortatori colete la punctul de lucru din Sibiu, str. Stefan cel Mare nr. 193. Program de lucru L-V orar: 22 - 03. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata si salarizare incepand de la 2200 net + tichete masa in valoare de 30 ron/ zi.) in functie de experienta. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati sau sa atasati aici CV.
-
Transilvania Post - firma de curierat, Calea Baciului 1-3, angajam CURIER pentru Cluj- Napoca si imprejurimi. Cerinte: seriozitate, experienta in conducerea de autoutilitare. Venituri nete incepand de la 4000 ron in functie de experienta. Program L- V. NU se lucreaza in weekend. Pentru alte detalii va rugam sa sunati la nr de telefon sau sa atasati CV.
-
-
Meda este o firmă românească cu peste 25 de ani de activitate în industria mezelurilor. Suntem in cautarea unui sofer pentru distributia mezelurilor MEDA pe raza municipiului ARAD. Se oferă: - Salariu atractiv; - Tichet de masă pentru fiecare zi lucrată; - Contract pe perioadă nedeterminată; - Stabilitatea locului de muncă. Se solicită: - Permis de conducere, categoria B, preferabil experienta pe VAN 3,5 t; - Experiență în distribuție minim 1 an; - Bună organizare a activităților. - Disponibilitate la efort fizic. Ne gasesti la numarul de telefon!
-
Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.
-
Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
-
-
Angajam bucătăreasă cu experiență în cantină catering la Rusic autoservire cu mancare românească în Mall Băneasa.Salariul 7000 Ron în mână si mancare,program zilnic 8-17 cu o zi liberă pe saptamana. Sunați!
-
Societate de contabilitate, din sectorul 5, Zona Pucheni, Bucuresti, cauta un coleg/a nou(a) care sa se alature echipei noastre: Cerinte: - Minim 3 ani experienta intr-o firma sau departament de contabilitate; - Absolvent de studii economice superioare; - Cunostinte de operare PC si Microsoft Office, cunoasterea programului Saga constituie un avantaj - Abilitati de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice - Atentie la detalii, spirit de echipa, proactivitate si orientare spre rezultate; Sarcini: - Verificarea documentelor contabile lucrate de un contabil primar pe baza unui portofoliu stabilit - Intocmirea balantei de verificare lunare - Intocmirea declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale, dupa caz. Beneficii: - Pachet salarial motivant, corelat cu volumul de activitate; - Bonusuri de performanta - Posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relatii profesionale de lunga durata - Program flexibil Trimite-ne CV-ul tau la:
-
EXPERIENTA intr-o fabrica este OBLIGATORIE! RESPONSABILITATI: - folosirea uneltelor specifice - mentinerea curateniei la locul de munca - asigurarea materiei prime la masina BENEFICII: Salariu : 4500 Net luna Tichete de masa : 40 lei zi Bonus de performanta; Prima de Paste si Craciun; Decont integral de transport; Program de lucru in 2 schimburi - Luni - Vineri. PENTRU ANGAJARE IMEDIATA SUNATI LA NUMARUL DE TELEFON:
-
Firma austriaca 24 Stunde Pflegeagentur, sub tutela doamnei Barbara Bloos, este mereu in cautare de ÎNGRIJITOARE/ PFLEGERIN Salariile incep de la 75 euro ( +SVA+ Transport+ ) Turnus de 29 30 zile ! ****Acest anunt nu se refera la un caz anume !!! Mai multe detalii se ofera inca de la primul contact, cazurile difera, deoarece mereu este nevoie de omul potrivit la locul potrivit. Limba germana este obligatorie, incepand de la nivelul conversational. ***VA RUGAM NU LASATI NR DE CONTACT, CONTACTATI DV.
-
inchiriez post de lucru la cofor -frizerie intr-un salon nou modern in centrul vechi al orasului Baia Mare pret 500 lei luna
-
Sc angajează : Electricieni linii electrice aeriene și subterane Muncitori necalificați Permisul de conducere constituie o prioritate
-
Promovat
Cerințe: Angajam responsabil aprovizionare (supply chain) si adminsitrativ -experienta in domeniul achizitii, administrativ -cunostiinte limba engleza: vorbit si scris cursiv -cunostiinte mecanica si desen tehnic -permis conducere categoria B -persoana onesta, muncitoare, cu dorinta de afirmare -bune abilitati de comunicare -flexibilitate pentru diverse sarcini -apt efort fizic -operare calculator: office, excel, work, outlook, email,smartbill etc -permis stivuitorist reprezinta un atu -cunostiinte limba germana reprezinta un atu Condiții: -program 8-16:30 de L-V -tichete masa -prime sarbatori -trimiteti CV la si sau apelati pentru mai multe detalii si programare la interviu Responsabilități: -executii activitati de aprovizionare -verifica si intelege necesarul de aprovizionat -solicita oferte catre furnizori, selecteaza furnizorii -negociaza pretul catre furnizor -face receptia marfii intrate de la furnizori -gestioneaza stocurile de materiale -gestioneaza comenzile de la client -livreaza comenzile finalizate catre client -aprovizionarea cu diversele materiale necesare
-
Promovat
Angajam in Sector 6 Bucuresti, zona Pacii: -Personal calificat (Sculer Matriter, Lacatus Mecanic, Ajustor, Slefuitor,Sudor, Prelucrator Aschiere, Controlor Calitate) -Necalificati -Soferi categoria B pentru activitati de: control calitate in baza unor instructiuni de calitate (separare in piese acceptate, respinse, intocmire rapoarte de lucru, acuitate vizuala) si manipulare componente. Se solicita atentie la detalii, acuitate vizuala. Experienta relevanta reprezinta un atu. Asiguram instruire la locul de munca.
-
Firma de constructii specializata in lucrari pentru centre comerciale de tip Mall-uri, angajeaza cu contract de munca, rigipsari si zugravi pentru santierele din Bucuresti, Bacau, Constanta.
-
Hotel restaurant Sonneck în Schwäbisch Hall cauta bucătar . Contract pe perioada nedeterminata Pentru mai multe detalii va rog sa trimiteți un mail cu CV-UL . www.sonneck-klenk.de
-
Promovat
Cerințe: -control vizual in baza unor instructiuni de lucru -retusare piese metalice -separare in piese acceptate, respinse -intocmire rapoarte de lucru -acuitate vizuala si atentie la detalii -disponibilitate ore weekend -lucru in schimburi: 8 ore zi; 2 3 schimburi Condiții: -cazier curat -minim 10 clase -apt medical pentru efort fizic -instruire la locul de munca -calificarea in una din meseriile: sculer matriter, slefuitor, lacatus mecanic, ajustor, prelucrator prin aschiere, controlor calitate, precum si cunostiinte de utilizare a echipamentelor de masura si control reprezinta un atu. Responsabilități: -pentru calitatea activitatii prestate -conform fisei postului Va rugam contactati telefonic ( ) pentru mai multe detalii si trimite CV ()
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru