Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautăm tehnician handyman, care să se alăture echipei existente. Punem accent pe munca în echipă și căutăm persoane profesioniste, responsabile, deschise, doritoare să învețe și să evolueze. Responsabilități: Verificare și reparații finisaje; Înlocuirea gresiei și faianței deteriorate; Reparații pereți; Vopsire profile metalice; Zugrăvit pereți murdari. Cerințe: Studii minime: medii Experiența pe post similar constituie avantaj; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Caut sa angajez Asistent(a) manager Secretar(a) pentru munca la birou, dar si pentru munca de teren in Bucuresti cand e nevoie. Preponderent va fi munca de birou zilnic. Salariu net 3.500 lei. Caut o persoana serioasa si harnica, care sa-si doreasca sa munceasca la mine pe termen lung. Caut o persoana loiala si devotata. Caut o persoana credincioasa, care sa-si doreasca sa munceasca in conditii de munca bazate pe percepte morale bine fundamentate. Ofer conditii de munca fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Salariul va creste in timp. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Luni - Vineri, programul este de 8 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatia: Carrefour Orhideea - Belvedere. Va rog sa-mi trimiteti atat CV-ul dvs. cat si o scurta Scrisoare de intentie, in care sa imi explicati de ce va doriti acest job si ce va motiveaza sa lucrati la mine. Ulterior, am sa va sun eu. Multumesc de intelegere.
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Tribag Real angajeaza Lucrator Depozit cu experienta de lucru in depozite. Persoana angajata este nevoie sa aiba disponibilitate la efort, presupus de ridicarea de greutati de aproximativ 50kg ( colaci de sarma, suluri de folie ). Avem nevoie ca persoana angajata sa mai fii lucrat intr-o companie care vinde scule si unelte pentru constructii. Salariul pe care il oferim este de 4100 lei net la care se adauga tichete de masa in valoare de 20 lei pentru fiecare zi lucratoare din luna. Tribag este o companie tanara, dar care beneficiaza de o echipa cu experienta de peste 15 ani in comertul cu echipamente protectie si consumabile pentru constructii.Ce facem noi? Ajutam companiile din constructii sa mentina ritmul de lucru, accelerat, livrandu-le, rapid, consumabilele de care au nevoie echipele din santier. Si mai facem ceva cu succes: gasim solutii avantajoase de echipare pentru protectia muncii, aici adresandu-ne companiilor din Romania, indiferent de obiectul lor de activitate.
-
Foarte seriosi, experienta in cultivarea si recoltarea culturilor agricole, intretinere utilaje agricole , Permis de conducere Salariul este in functie de capacitatea fiecarei persoane
-
Caut persoane varstnice care au nevoie de ajutor. Disponibilitate mediata. Programul depinde de nevoile persoanei.
-
Societate comerciala angajeaza in Constanta pentru depozitul propriu de materiale de constructii astfel: 1 post gestionar materiale de constructii Relatii la telefon
-
Angajez șofer categoria C, in vederea Distribuției de mărfuri. Se lucrează pe camioane dotate cu lift+liză .
-
Operator gaze angajează instalatori gaze cu experiență, autorizați ANRE pentru EGD, EGIU. Salariu motivant.
-
Cautam femei pentru locuri de munca de curatenie in pensiune cu norma intreaga sau part-time si va asiguram salariu hrana si loc de dormit. We are looking female for full-time or part-time cleaning jobs in the boarding house and we provide you with a salary, food and a place to sleep
-
Cautam sef de magazin cu experienta pentru magazinul Shop&Go Dragalina 47. (Zona Gara de Nrod) Oferim: Program flexibil full-time Salariu atractiv Bonusuri de performanta Se cere: experienta in domeniu minim 1 an, seriozitate, dorinta de a munci si invata!
-
Angajez vanzatoare la un magazin general in zona selgros , program 2 2. salariu 26-28, pt mai multe detaili sunati
-
S.G.S. ang. ag. de securitate pază (bărbați sau femei), pt. obiective - societăți comerciale - control acces, din Comuna Ciorogarla, Judetul Ilfov, în ture de 12 ore sau de 24 de ore. Se solicită cazier judiciar curat. Atestatul profesional ar fi un avantaj.
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre principalii distribuitori de produse congelate din Romania cu depozitul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi cu bune abilitati de manevrare a stivuitorului frontal de interior pentru rolul de Stivuitorist. Cerinte: Autorizatie ISCIR valabila; Experienta in operarea stivuitorului; Disponibilitate la efort fizic; Atentie la detalii; Responsabilitati: Stivuirea paletilor de marfa receptionati; Pregatirea paletilor de marfa cu ajutorul scanner-ului confom necesarului clientilor; Raportarea si inlaturarea articolelor neconforme; Securizarea marfurilor pe palet; Respectarea normelor de protectie si a principiului FIFO in depozit; Program de lucru: L-V, 2 schimburi, interval 08:00 - 16:30 si 12:00 - 20:30; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 4.000 lei; Tichete de masa: 630 lei luna; Ore suplimentare platite dublu; Bonus lunar de performanta; Bonus de disponibilitate pentru implicarea in descarcari suplimentare (500 lei persoana container); Decont transport; Echipament de lucru si dotari moderne; Perioada de instruire si acomodare asigurata; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
SGS angaj. agenti de pază (femei sau barbati) pt un ob. - control acces, Oras Bragadiru, Jud. Ilfov. Se solicită cazier judiciar curat.
-
Pentru clientul nostru, o cunoscuta companie romaneasca prezenta de peste 18 ani in piata, specializata in productia de alimente, cu sediul in zona Afumati, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi cu experienta in depozit pentru postul de Picker. Cerinte: Minim 10 clase finalizate; Experienta in cadrul unui depozit logistic; Rezistenta la efort fizic; Responsabilitati: Incarcarea descarcarea marfurilor in baza listelor de picking emise; Paletizare marfa; Depozitarea corespunzatoare a produselor; Raportarea produselor avariate sau neconforme; Program de Lucru: 12 36, interval 08:00 - 20:00; Transport: Decont transport in comun sau transport asigurat din zona Ialomita; Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; Salariu NET: 2.400 lei; Tichete de Masa - 840 lei luna; Ore suplimentare platite 175% (daca este cazul); 2 mese zi; Asigurarea calificarii pe postul de Stivuitorist; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
SGS angajează ag. de securitate pază (femei sau barbati), pt. un obiectiv - santier, în ture. Se solicităr cazier judiciar curat, minim 8 clase. Relații suplimentare Buzatu Claudiu
-
Promovat
Pentru clientul nostru, companie multinationala specializata in distributia de materiale de constructii si sisteme de drenare cu depozitul in zona Ciorogarla (A1, km. 13), suntem in cautare de noi colegi cu experienta in depozit pentru postul de Manipulant Marfa. Cerinte: 8 Clase finalizate; Experienta pe un post similar; Rezistenta la efort fizic; Responsabilitati: Receptionarea si descarcarea marfurilor; Depozitarea corespunzatoare a produselor; Pregatirea comenzilor pentru expediere conform facturilor sau listelor de picking; Montarea produselor dezasamblate; Program de Lucru: L-V, interval 07:30 - 16:30; Transport ASIGURAT si GRATUIT din Bucuresti, de la statia de metrou "PACII" Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 3.000 lei pentru primele 3 luni, 3.250 lei ulterior; Tichete de Masa: 630 lei luna; Ore suplimentare platite dublu (daca este cazul); Abonament medical privat; Dupa 3 luni: Bonus de Performanta: 50 - 500 lei luna; Prima de prezenta: 300 lei luna; Calificarea la locul de munca in functie de aptitudini si implicare; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, companie romaneasca de top specializata in distributia de role industriale de hartie si alte articole de papetarie cu depozitul situat in sector 3, Bucuresti, suntem in cautare de noi colegi pentru postul de manipulant marfa; Cerinte: 8 Clase finalizate; Rezistenta la efort fizic; Seriozitate; Responsabilitati: Receptie si depozitare produse; Pregatire comenzi si incarcare masini distributie; Pastrarea curateniei la locul de munca; Program de lucru: L-V, interval 08:30 - 17:30; Pachet de Beneficii: Salariu net: 3.500 lei; Bonus lunar pentru descarcari extra: apx. 130 lei container; Tichete de Masa: 200 lei luna dupa primele 3 luni de activitate; Prime de Sarbatori; Transport asigurat si gratuit de la portile Faur; Perioada de instruire asigurata; Contract de munca nedeterminat; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail sau ne puteti contacta la numarul de telefon . Prin trimiterea CV-ului dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, companie romaneasca specializata in productia si distributia de elemente de fixare cu sediul in Jilava, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg cu experienta in depozit pentru postul de Manipulant Marfa. Cerinte: 10 Clase finalizate; Experienta de lucru intr-un depozit; Rezistenta la efort fizic sustinut; Responsabilitati: Receptionarea si depozitarea corespunzatoare a marfurilor; Pregatirea produselor pentru livrare conform listelor de picking sau a facturilor; Incarcarea masinilor de distributie si descarcarea marfurilor de la furnizori; Participarea periodica la inventar; Program de lucru: L-V, 08:00 - 17:00; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 3.000 lei; Tichete de Masa: 630 lei luna; Ore suplimentare platite dublu (daca este cazul); Decont transport in comun sau combustibil pentru masina personala; Prime de Sarbatori; Abonament medical privat; Oportunitati de avansare; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa de e-mail sau contactati-ne la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, una dintre cele mai mari tipografii de etichete din Romania cu sediul situat in Pantelimon, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi pentru postul de Operator Productie in vederea calificarii la locul de munca. Cerinte: Minim 8 clase finalizate; Experienta pe un post similar, indiferent de domeniu; Seriozitate; Atentie la detalii; Responsabilitati: Alimentare masini productie cu materie prima; Setarea parametrilor tehnici; Pregatirea amestecurilor de cerneala; Supravegherea procesului de productie; Program de Lucru: L-V, 3 schimburi, 06:00 - 14:00 14:00 - 22:00 22:00 - 06:00 Castig Mediu Lunar NET 3.600 - 3.800 lei, compus din: Salariu NET: 2.500 lei; Tichete de Masa: 840 lei luna; Prima de integrare: 300 lei luna pentru primele 3 luni; Renegociere salariala in baza rezultatelor dupa primele 3 luni; Bonus performanta de pana la 600 lei luna din a 4 a luna; Spor de Noapte - 25%; Spor ore suplimentare - 100%; Prime de Sarbatori; Contract de Munca Nedeterminat; Perioada de training si induction asigurata si platita dupa angajare; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau contactati-ne la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, una dintre cele mai importante companii din domeniul distributiei si montajului de panouri fotovoltaice si pompe de caldura din Alba-Iulia, suntem in cautarea unui Sef Echipa Electricieni cu experienta in domeniul energiei regenerabile pentru coordonarea proiectelor in desfasurare. Cerinte: Calificare profesionala in domeniul Electric; Experienta de minim 3 ani in proiecte de montaj si punere in functiune de panouri fotovoltaice; Reprezinta un avantaj experienta in proiecte de montaj si punere in functiune pompe de caldura; Reprezinta un avantaj experienta in proiecte industriale sau parcuri fotovoltaice; Experienta in lucrul cu echipamente de medie tensiune; Permis cat. B; Autorizatie ANRE grad II B; Bune abilitati de interpretare si intelegere scheme electrice; Autonomie si simt de raspundere; Bune abilitati de comunicare si coordonare; Responsabilitati: Participarea la masuratorile initiale la locatia clientului; Mentinerea legaturii cu Inginerul de Proiectare pentru stabilirea necesarului de materiale si a planului de executie; Coordonarea echipelor de montatori si electricieni din santier; Implicarea directa in operatiuni de cablare punere in functiune invertoare care necesita un grad ridicat de atentie; Verificarea si testarea instalatiilor exterioare si interioare pentru asigurarea functionalitatii optime a sistemelor montate; Remedierea defectelor identificate sau a defectelor care pot aparea pe parcurs; Program de lucru: L-V, sarbatori legale si week-enduri libere; Pachet de beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experienta; Majorari salariale periodice in functie de performanta si cunostinte; Bonusuri in functie de proiect; Cazare asigurata (apartament 2 camere 2 persoane) pentru persoanele din afara orasului; Masa de pranz asigurata sub forma de catering; Masina de serviciu pentru deplasarile in santier; Echipamente si materiale calitative, de ultima generatie; Cursuri de calificare si dezvoltare profesionala asigurate de companie; Flexibilitate privind programul de lucru in functie de proiect; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Pentru clientul nostru, o cunoscuta companie romaneasca prezenta de peste 18 ani in piata, specializata in productia de alimente, cu sediul in zona Afumati, Ilfov, suntem in cautare de noi colegi cu experienta in operarea unui stivuitor cu furci frontale pentru postul de Stivuitorist. Cerinte: Minim 10 clase finalizate; Experienta pe un post de Stivuitorist; Autorizatie ISCIR valabila; Rezistenta la efort fizic; Responsabilitati: Stivuirea paletilor de marfa si depozitarea corespunzatoare a acestora; Oferirea de sprijin in activitatea de paletizare si plasare a marfurilor; Raportarea produselor avariate sau neconforme; Program de Lucru: 12 36, interval 08:00 - 20:00; Transport: Decont transport in comun sau transport asigurat din zona Ialomita; Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; Salariu NET: 2.700 lei; Tichete de Masa - 840 lei luna; Ore suplimentare platite 175% (daca este cazul); 2 mese zi; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!