Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
HOTEL HERA situat in Predeal angajeaza :receptioner:ospatar. Conditii avantajoase.Relatii la telefon .
-
Promovat
S.C. VITADEF TRANS S.R.L, cu sediul în Filipeștii de Târg, județul Prahova, angajează șofer pe basculantă. Detalii: curse interne, salariu:7000. Contact
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutarea unor mecanici auto talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai experiență în domeniul mecanicii auto și ești în căutarea unei oportunități de a-ți dezvolta cariera, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi. Responsabilități: Efectuarea diagnosticărilor și reparațiilor la autovehiculele clienților noștri Identificarea și rezolvarea problemelor tehnice ale autovehiculelor Efectuarea reviziilor și întreținerii periodice Montarea și demontarea pieselor auto Asigurarea calității lucrărilor efectuate Consilierea clienților cu privire la întreținerea și reparațiile autovehiculelor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto Cunoștințe solide în diagnosticarea și reparația autovehiculelor Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor Atenție la detalii și precizie în lucrul cu piesele auto Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și cunoștințele în domeniul mecanicii auto Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și colegi de echipă prietenoși Dacă ești o persoană dedicată, pasionată de mecanica auto și dornică să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, te invităm să aplici pentru poziția de mecanic auto. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să îți oferim oportunitatea de a-ți construi o carieră de succes în domeniul auto. FACILITATI: -venituri neplafonate -acces facil cu mijloacele de transport in comun -parcare gratuita -facilitati intretinere auto personal -prima de sarbatori -bonusuri de performanta -cadouri pt copii sub 14 ani -echipament de lucru personalizat si intretinut de angajator -formare profesionala de specialitate
-
Angajez sofer livrator Cumpana program de lucru de luni pana vineri de la ora 08:00-17:00 Mediu de lucru placut , tichete de masa in valoare de 40 lei zi, salar format din parte fixa si parte de bonusare. Pentru detalii suplimentare ma puteti contacta telefonic.
-
Firma straina angajeaza pt. biroul din Oradea operatoare call-center suport clienti munca de birou pe calculator Cerințe: Persoana serioasa, responsabila si organizata Voce placuta Studii medii cu diploma de absolvire BAC sau studii superioare Bune abilități de comunicare, cunoasterea foarte bine a limbii romane Limba engleză maghiara eventual slovaca ceha constituie un avantaj Cunostinte PC ( Pachet Office, Gmail, Internet ) Cunostintele din domeniul tehnic sau prelucrari mecanice prin aschiere constituie un avantaj Locul de munca se afla intr-un birou cu un climat linistit si placut in centrul orasului Oradea Experiența anterioara la un call-center este un avantaj Atribuții: - Contactarea telefonică zilnică a clienților din baza de date a firmei ( domeniul industrial, masini-unelte) - Administrarea biroului si organizarea intilnirilor de afaceri a reprezentantului firmei - Program de lucru: luni-vineri 8:00-16:30 - Pachetul salarial este compus din salar fix 2.500 RON + bonus in functie de realizari. CV-urile cu poza se trimit la adresa de e-mail: gsk.kon(arond)gmail.com Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.
-
-
Angajam bona in București, Damaroaia intern pentru un copil de 2 jumătate salariu 4000 lei urgent lăsați telefonul
-
Ne marim echipa , angajam personal pentru magazin alimentar zona sabroso . program de lucru 1 zi cu 1 zi. pentru mai multe detalii sunati la nr de tlf .
-
DESCRIERE Rompetrol, punct de lucru Merisani, angajeaza lucrator comercial, disponibil sa lucreze in ture, sa gestioneze corect si cu simt de raspundere carburantii si produsele din statie. Candidatul ideal Esti ceea ce cautam daca: - Vrei sa te alaturi echipei noastre- te sustinem si ne implicam in dezvoltarea ta; - Esti orientat catre client, ai o atitudine pozitiva si esti comunicativ; - Iti place munca in echipa; - Ai disponibilitatea de a lucra in ture de zi, avand un program flexibil; - Esti loial, corect si serios. Descrierea jobului Daca te alaturi echipei, iti oferim urmatoarele beneficii: - Program de lucru flexibil in ture de zi, astfel incat sa ai timp si pentru prietenii si hobby-urile tale; - Venituri extra, peste salariul net, prin efectuarea orelor suplimentare rezultate din lucrul in ture; - Tichete de masa lunar, pentru extra venit si momente delicioase; - Bonus lunar acordat angajatilor in functie de vanzarile efectuate; - Nu se efectueaza ture de noapte; - Decontam transport. Responsabilitatile pentru aceasta pozitie sunt urmatoarele: - Vanzarea de combustibil si produse din magazinul statiei; - Intocmirea documentelor fiscale si efectuarea monetarului; - Buna comunicare cu clientii si gestionarea potentialelor neintelegeri aparute; - Asigurarea curateniei si a ordinii in statia de distributie carburanti.
-
Va oferim personal asiatic din Indonezia, Nepal, Egipt, Bangladesh, India, Turcia, Sri Lanka, Pakistan, etc - Dupa specificul si necesitatile DVS. va putem furniza muncitori calificati sau fara calificare, dar si cu cea mai INALTA CALIFICARE, ingineri mecanici, electricieni, bucatar-sef cu 3stele Michelin, sudori TIG si VIG , ospatari, cameriste, soferi de TIR , operatori in carierele de piatra si /sau utilaje agricole sau in fermele de animale , curieri si soferi , agenti de teren , etc. Noi rezolvam intreaga documentatie , pana la obtinerea permisului de sedere si viza de munca. Muncitorii recrutati prin noi isi vor indeplini deplin si cu responsabilitate atributiile si vorbesc fluent engleza , deoarece garantam atat calificarea ( prin documente oficiale) cat si stabilitatea in Romania. Precizam ca formalitatile legale de aducere dureaza minim 2-3 luni ( personalul nostru fiind atent selectat din marea masa ) si deci va rugam sa ne contactati de urgenta pentru sezonul din vara-toamna 2023 ; Va asteptam cu interes : contact : sau mail : VA MULTUMIM.
-
Firma de usi de garaj Sc Manolly Srl,cu sediul de productie in Dumbravita,angajeaza pe postul de productie cu acces pietonal: Cerinte minime: -masurarea cu ruleta la mm -debitare cu flex si circular -rezistenta la efort -persoana serioasa Se ofera: -transport gratuit Timisoara si imprejurimi -bonuri de masa(40ron zi lucrata) -zile libere intre Craciun si Anul Nou -salariu de la 3500 ron net,in functie de experienta
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:
-
Clinica medicala stomatologica, situat in Ploiesti, cauta pentru angajare o asistentă medicală. Solicitarile noastre sunt : responsabilitate, flexibilitate, capacitate de a lucra în echipă, iar experienta nu este neaparat necesara pentru dumneavoastra. Pentru angajare se solicita : Certificat de Membru in Ordinul Asistentilor Medicali. Dacă sunteți interesați pentru aceasta angajare, vă rugam sa telefonati sau să trimiteți CV-ul cu poză, pe tel. afisat, care poate fi comunicat pe platforma de WhatsApp. Pozele afisate, sunt din clinica noastra stomatologica, fiind construita pe 2 etaje. Vă mulțumim si vă asteptam !
-
Angajez vanzatoare cu experienta pentru magazin de imbracaminte si accesorii str. Garii nr.10. Program 9-17 de luni pana vineri , o sambata se lucreaza una nu, program sambetele lucratoare 9-16, duminica liber. Carte de munca. Cautam o persoana serioasa, care sa stie sa lucreze cu casa de marcat , comunicativa cu clientii, responsabila,
-
Promovat
Angajam operator productie pentru o fabrica de mase plastice din Bucuresti Descrierea jobului: - Alimenteaza masinile cu consumabile necesare sau materii prime; - Operareaza echipamentele de injectie; - Activitati de sortare. Cerinte: - Studii medii; - Experienta de lucru pe masini de injectie mase plastice constituie un avantaj; - Cunostinte de lucru cu instrumente de masurare subler, micrometru. Oferta: - salariu: 3000 lei net - tichete de masa: 30 lei zi Program: Luni-Vineri, 12 cu 24 (7-19, 19-7) Locatie: Bucuresti, Sector 6 si Pantelimon
-
Spartan Pantelimon își mărește echipa! Ești o persoană entuziastă și vrei sa faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică? Îți plac provocările? Căutăm coleg pentru postul de casier,ajutor bucătar, preparator produse Spartan. Noii colegi trebuie să aibă: *atitudine pozitivă *responsabilitate și seriozitate Beneficii: *masă asigurată *salariul in funcție de experiență *tichete de masă pe card *bonus din vânzări *contract de muncă pe perioadă nedeterminată *posibilitatea de a avansa *program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere
-
Promovat
Descrierea jobului: -Cunoştinţe de bază în domeniul mecanic electric (automatizări, partea electică şi mecanică); -Experientă într-o fabrică de producţie industria carnii constituie un avantaj; -Supravegheaza si asigura functionarea in paramentrii a instalatiilor si echipamentelor electrice mecanice din zona de lucru alocata; - Intervine in caz de avarii electrice mecanice, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; -Cunoştinţe despre întreţinerea utilajelor industriale - ind. alimentara; -Avantaj experienţa sau calificare în domeniul tehnic întreţinere utilaje industriale - ind. alimentara; -Supravegheaza si asigura functionarea in paramentrii a instalatiilor si echipamentelor electrice mecanice din zona de lucru alocata; Cerinte: -Calificare profesionala -Experienta de minim 3 ani în domeniu -Persoana dinamica, atenta si responsabila, -Capacitate de a lucra individual si in echipa -Permis de conducere categoria B -Locatie: Stefanesti, DN7, nr. 209, jud. Arges Oferim: -Pachet salarial atractiv -Bonuri de masa Persoana contact: tel. sau e-mai:
-
Angajam modelator covrigi cu experienta, indemanare si dinamism. Program de lucru o zi lucrata/ o zi libera, de la 5:30 - 20:30. Mediu de lucru placut si o masa pe zi.Salariu 3800 lei(cu experienta).
-
Recrutam vanzatoare cu experienta, serioasa, in cautarea unui loc de munca stabil. Program de 8 ore zi, in ture, o saptamana in intervalul (5:30 - 14:00), o saptamana in intervalul (13:30 - 21:00) + doua sambete pe luna, de la 5:30 - 16:00. Beneficii multiple: asiguram o masa pe zi, prime, bonusuri, cadou zi de nastere iar in echipa noastra exista posibilitatea de crestere si dezvoltare. Acces usor de la metrou si sau STB. (Posibiltatea de lucru full time part time).
-
S.C. I&C Transilvania Constructii S.R.L. angajează Volist - Deservent încărcător frontal - pentru punctul de lucru din Câmpia Turzii. Cerinte: - experiență manipulare încărcător frontal demonstrabilă prin probă de lucru; - permis de conducere cat B. Responsabilități: - menținerea în stare optimă a utilajului; - anunțarea defecțiunilor și acționarea în cel mai scurt timp asupra lor (avantaj cunoștințe de mecanică). Mai multe detalii se pot obține la numărul de telefon din imagine. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa de e-mail sau îl poți depune personal la sediul firmei din Turda, strada Mihai Viteazu, nr 45, județul Cluj. Ne dezvoltăm continuu și te vrem în echipa noastră!
-
!!! Lucky Seven Arad angajează !!! Supraveghetor/e sală jocuri Esti in cautarea unui loc de munca ? Vino in echipa noastra ! - Program in doua schimburi ( 12/24 - 12/48 ) - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial complex si motivant - Bonusuri zilnice - Bonusuri anuale - Prime de sarbatori - Zilele libere legale platite 200% - Tichete de masa *Atributii.... - Supraveghetorul sala de jocuri are un rol cheie in compania noastra deoarece interactioneaza direct cu clientii nostri. Principalele atributii ale tale vor fi: -Intampinarea clientilor in sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol -Comunicarea si ascultarea nevoilor clientilor, pentru un confort optim in sala de jocuri - Alte atributii de rutina zilnica a salilor de jocuri. - Poti fi chiar TU noul membru al echipe Lucky Seven daca: - Ai excelente abilitati de comunicare - Tanar/a si dinamic/a - Ai terminat liceul - Esti sociabil/a - Pregatit/a pentru noi provocari Nu ezita sa aplici trimitand cv-ul tau actualizat si o poza recenta la adresa de e-mail: sau suna la nr. de telefon :