Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bors/Oradea, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr.6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurant Orizont angajează ospstar, ajutor de ospatar si personal curatenie.
-
Angajez meseriasi in finisaje: glet,vopsea lavabilă,tencuială decorativă interioară,rigips.Lucrarile sunt efectuate doar in Brașov.
-
angajam lucrator comercial in benzinarie in Rasnov Salariu incadrare 3750 brut cu bonusuri performanta dupa vanzari si tichete de masa cei interesati sunt asteptati in benzinarie cu un CV pentru interviu
-
Execut lucrări în construcții finisaje interioare și exterioare în Lugoj și zonele limitrofe construesc garaje fatade subzidiri case vechi si multe altele an lugoj si zonele limitrofe ofer si doresc sereozitate maxima!
-
profi din cartierul Craiovei angajează casier program 8h 5 zile 7 alte detalii și interviu in magazin între orele 08-16 de Luni- Vineri
-
Dulgher cu liceul de construcții îmi ofer serviciile Acoperișuri de orice fel, noi sau reparatii Zidărie , cofrat , placi , stâlpi , scări ,elevații Armaturi executate după plan Cunoștințe în construcții la roșu Pot coordona o echipă pt orice fel de lucrare Necesar de materiale De la trasat până la ultima coama , jgeab , etc.Accept orice sistem de plata , la lucrare , mc , zi , salar. Dețin permis de conducere și mă pot deplasa la șantier Lucrez doar in Timișoara și apropiere.
-
Societatea ANDO COM, specializata in lucrari si proiectare in domeniul de climatizare, ventilare, instalatii termice, sanitare si PSI, angajeaza personal Se cer: - permisul pentru categoria B reprezinta un avantaj - experienta in domeniu constituie avantaj - capabilitate de lucru in echipa organizare - responsabilitate la locul de munca - atentie sporita asupra lucrarilor efectuate Va oferim: - salariu motivant - aparatura de ultima generatie - echipament de protectie complet asigurat de catre angajator - transport - ore suplimentare platite - prime de Paste si Craciun - bonuri de masa Va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
Descriere Societatea ANDO COM, specializata in lucrari reparații Instalații psi , sanitare , termice , clima , motoare electrice....angajează Gestionar , sef departament Se cer: - studii medii sau scoala profesionala - cu sau fara experienta in domeniu - permisul pentru categoria B reprezinta un avantaj - capabilitate de lucru in echipa - responsabilitate la locul de munca - atentie sporita asupra lucrarilor efectuate Va oferim: - salariu motivant - aparatura de ultima generatie - echipament de protectie complet asigurat de catre angajator - utilitare puse la dispozitie de acasa pana la locul de munca - ore suplimentare platite - prime de Paste si Craciun - bonuri de masa Lucrul se efectueaza doar pe raza municipiului Constanta. Va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
-
Societatea ANDO COM, Angajeaza inginer sau maistru electrotehnica electromecanica sef atelier reparații motoare electrice Se cer: - permisul pentru categoria B constituie avantaj - studii medii sau superioare - capacitate de organizare - capabilitate de lucru in echipa - responsabilitate la locul de munca - atentie sporita asupra lucrarilor efectuate Va oferim: - salariu motivant - aparatura de ultima generatie - echipament de protectie complet asigurat de catre angajator - transport asigurat - ore suplimentare platite - prime de Paste si Craciun - bonuri de masa Va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
-
Dacă ești pasionat de cafea, îți plac provocările și interacțiunea constantă cu persoane noi te încarcă cu energie, atunci vrem sa te cunoaștem. Cerințe: - Disponibilitate pentru un loc de munca full time. - Experiența pe un post similar nu este necesară dar constituie un avantaj. - Bune abilitați de comunicare atât cu toți cei care ne trec pragul cât și în cadrul echipei. - O atitudine pozitivă și dorință de autoperfecționare. Responsabiltăți: - Asigurarea unui climat prietenos-profesionist în relația cu clienții și ceilalți membri ai echipei. - Prepararea si servirea produselor specifice la cele mai înalte standarde de calitate. - Însușirea tuturor caracteristicilor produselor din portofoliu și prezentarea acestora, într-o maniera profesionistă, cu scopul de a-i îndruma pe oaspeții noștri să facă cea mai potrivită alegere pentru ei. - Reaprovizionarea vitrinelor, a zonelor de prezentare și a spațiilor de lucru cu produsele și materialele necesare. - Igienizarea și întreținerea constantă a aparaturii și a zonelor de lucru. Beneficii: - Un mediu de lucru prietenos și oportunități de dezvoltare personală. - Contract de munca cu norma întreagă din prima zi de lucru. - Perioadă de training plătită. - Pachet salarial atractiv, creșteri graduale, protocol zilnic, posibilitatea de a obține bonusuri in funcție de vechime, experiență, realizări si target-uri atinse. - Programul de lucru 8 ore 5 zile pe săptămâna Pentru mai multe informațiile trimite-ne un CV sau apelează-ne la numărul de telefon din anunt. Anunțul este valabil pentru toată perioada în care poate fi accesat :D
-
Angajez vânzătoare patiserie pt sezonul estival 2024.Se asigura cazare ,2 mese zi și 3500lei luna.Locatia este situata în stațiunea Eforie Sud.
-
Caut om pentru îngrijirea vacilor de lapte pentru o perioada lunga de timp, sa poată mulge manual, am nevoie de un singur om (exclus familie) ofer mâncare și cazare gratuita, salariu 2000 de lei, mai multe detalii la telefon
-
Disponibil online
Secretara part time 2000-3000 ron
Se cauta Secretara part time 2000-3000 ron Se poate si fara experienta , ideal pentru studenti
-
Mica brutarie artizanala, cu specific frantuzesc, angajeaza vanzator cu program redus, de luni pana vineri intre orele 9-15, pe perioada nedeterminata. Se ofera salariu fix si bonusuri în funcție de performante. Condiții de munca excelente si un mediu de lucru prietenos. Locatia se afla in sectorul 2, aproape de statia de metrou Piata Muncii.
-
Caut asistenta medicală pentru Germania.salariu 2000 cazare si mancare gratuita.
-
ACCRC INTERNATIONAL furnizor de formare profesionala cauta colaboratori/formatori part time pentru cursuri de calificare in mai multe domenii de activitate. Cursurile se tin in momentul in care avem grupa formata. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon sau , mail
-
Angajam familie, neconsumatori de alcool pentru ingrijire microferma cu animale. Se asigura cazare in conditii bune. Se ofera angajare si salariu bun.
-
Șofer cu categoriile BCDE caut un post de șofer în Botoșani , doar pentru categoria B. Sunt proaspăt pensionar.
-
Suntem în căutarea unui bucătar talentat și pasionat să se alăture echipei noastre din cadrul restaurantului nostru situat într-un hotel de prestigiu. Dacă aveți o pasiune pentru gătit, creați meniuri rafinate și vă bucurați de experiența de a aduce zâmbetul pe fețele clienților noștri, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Pregătirea și prezentarea mâncărurilor conform standardelor noastre de calitate Crearea și inovarea de rețete noi și meniuri adaptate preferințelor clienților Gestionarea stocurilor și aprovizionarea eficientă a ingredientelor necesare Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în conformitate cu reglementările locale Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura un serviciu excelent și o experiență gastronomică de neuitat pentru clienți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar, preferabil într-un mediu similar de restaurant sau hotel Abilități excelente de comunicare și spirit de echipă Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan Atitudine proactivă și creativă în abordarea sarcinilor culinare Certificare sau formare în domeniul culinar este un avantaj Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și profesional, alături de o echipă dedicată Dezvoltare profesională și posibilități de avansare în cadrul organizației Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Acces la traininguri și workshop-uri pentru perfecționarea abilităților culinare Dacă sunteți pregătit să vă alăturați unei echipe de succes și să vă aduceți contribuția la crearea unor experiențe culinare deosebite, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Așteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim și să discutăm mai multe despre această oportunitate minunată!
-
A Bellman's main duty is carrying luggage for the guests as they come to or leave the hotel. He should also attend the main entrance door and welcome farewell guests, arrange and manage transfers, help guests with directions and perform as the first and last impression for them. Requirements: A guest s first and last interaction with a hotel staff member may be the bellman doorman. Welcoming manner, positive attitude and excellent communication skills are required for the role. Key duties and responsibilities: Opening the front door for guests, direct them to the check-in desk Show the checked in guests to their rooms, make sure that everything in the room is in order (check the lights, ventilation, and heating) If any equipment is not working properly, report this to the maintenance department so that it can be repaired Introduce the features of the room to the guests, explain them how to use the air conditioning system, audiovisual systems and equipment, electronic do not disturb sign system, coffee making unit, minibar and telephone. Give guests information about directions, the hotel, hotel area and local tourist attractions When guests have checked out offer assistance with luggage (store it or carry to the vehicle) Giving directions to places of interest, sightseeing, shopping areas Ensure that each piece of luggage stored has a luggage tag (filled in properly as per Hotel standards) on and the owner of the luggage receives the other part of the luggage tag Delivers all guest messages faxes letters parcels to the guestrooms