Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea ofertei Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie (de la 14 brut ora) Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă NB-ne gasiti si pe whatsapp la nr indicat in caseta corespunzatoare
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Căutăm muncitor necalificat pentru fermele de creștere păsări și pentru abatorul de păsări de la Brașov. În cadrul abatorului avem nevoie de oameni harnici și loiali în departamentele: eviscerare, rampă păsări vii, ambalare, carne caldă, deplumare, stație de epurare, depozit frig Se muncește 3 schimburi. Punct de lucru (Localitate): Brașov, Str. Cucului, nr. 5 Asigurăm transport pe în localitățile: -Brașov - Gara, Tactoru, Sânpetru, Ferma Bod, Bod colonie, Hălchiu, Satu Nou; -Codlea - Hălchiu, Satu Nou, Dumbrăvița, Ferma Codlea, Codlea, Ferma Codlea; -Cărpiniș - Budila, Purcăreni, Cărpiniș, Gara Brașov, Sânpetru, Ferma Bod, Bod colonie, Hălchiu, Satu Nou; -Paltin - Paltin, Poiana Mărului, Zărnești, Râșnov, Abator -Moeciu - Moeciu, Poarta, Râșnov, Vulcan, Abator; -Cartier Noua - Abator, cartier NOUA; -Sfântu Gheorghe - Abator, Stupini, Hălchiu, Satu Nou, Bod, Harman, Sfântu Gheorghe. Beneficii: -Loc de muncă sigur; -Salariu motivant; -Tichete de masă în valoare de 30 lei tichetul; -Pachet cu produse de 2 ori pe lună; -Echipament de muncă și protecție asigurat; -Spor de fidelitate; -Primă de sărbători. Fiind industrie alimentară, angajații beneficiază de facilități fiscale la salariu. Dacă sunteți interesat de această oportunitate sau dacă în cercul dumneavoastră de apropiați pot fi persoane interesate, vă rugăm să ne trimiteți un CV pe adresa de email sau să ne contactați telefonic la 0754018647. Abia așteptăm să vă cunoaștem!
-
Promovat
Sc angajează soferi camion Italia-Olanda la flori se lucrează in echipaj .Mai multe detalii la telefon.Salariul 2500 de persoana
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
ANGAJAM PERSONAL Depozit de mobila MAXINOVA, situat in localitatea ADUNATII COPACENI, angajeaza: - MONTATOR MOBILA Cerinte: Manipularea marfii si montarea produselor de mobilier la client. - MANIPULANT MARFA DEPOZIT Cerinte: Primirea si manipularea marfurilor in depozit, asezarea produselor in depozit, pregatirea si incarcarea comenzilor, pastrarea curateniei la locul de munca, spirit practic, lucru in echipa. BENEFICII: Salariu fix Sistem motivational și bonus de performanta Program fix între 9:00 și 17:00, de luni pana vineri Posibilitate permanentă de a dobândi noi cunoștințe Oportunitatea de a lucra într-un domeniu in continua dezvoltare Echipa tanara, profesionista și dinamica Atmosfera de lucru placuta maxinovafurniture
-
Maxinova in Adunati Copaceni Căutăm o persoană activă și organizată, care să se alăture echipei Maxinova in Adunati Copaceni. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru efort; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Care deține permis de conducere catagorie B (avantaj). Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Echipament de lucru; Pachet salarial competitiv. Mai departe obiectivele tale vor fi: Pregătirea produselor pentru expediție conform comenzilor primite; Executarea activităților de depozitare și manipulare a mărfurilor în depozit; Verificarea cantitativă și calitativă a produselor recepționate sau livrate; Organizarea spațiului de depozitare; Participarea la inventarieri periodice.
-
Caut colaboratoare pentru langoșerie in Hunedoara. Mai multe informații se discuta telefonic.
-
Te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi! SC PROFI ROM FOOD angajează casier și mezelar. Locație: Str. Mărgeanului nr. 10-12, Sector 5 (în spatele Pieței Rahova) Pentru mai multe detalii:
-
Clinica privata cu o vechime de peste 15 ani, de ingrijire, asistenta si recuperare medicala angajeaza infirmiera cu si fara experienta. Responsabilitati: igiena si schimbarea pacientilor ajutorul in servirea mesei hidratarea pacientilor comunicarea cu restul personalului. Beneficii: contract de munca masa de pranz in cadrul clinicii colectiv tanar mediu de lucru placut
-
Descriere: Suntem Die Ferienhaus Agentur, o echipă dinamică și energică, care administrează și închiriază case și apartamente de vacanță de înaltă calitate în OstseeResort Olpenitz, în Nordul Germaniei, la o oră și jumătate distanță de Hamburg. Responsabilități: curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor din resort. Cerințe: - limba engleză sau germană la nivel de bază/conversațional (capacitate de a înțelege și de a se face înțeles), - permis de conducere, - atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor. Beneficii: - aproximativ 1550 net (pentru un salariu brut de 2000 ), - locuințe subvenționate care includ utilități (pentru aprox. 200-300 /lună) , - posibilitate de a lucra în cuplu, - asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, - de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, - bonusuri bazate pe performanțe remarcabile, - discounturi la anumite magazine din resort, - posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. Locație: Germania Dacă sunteți interesați, trimiteți un mesaj privat aici sau pe Whatsapp la numărul de telefon în care să detaliați experinența pe care o aveți și nivelul cunoașterii limbii germane sau engleze pentru a programa un interviu. Sabina Pop
-
Firma privata angajeaza curieri pentru Glovo si Tazz! Contract de munca 8 / 4 ore sau doar in weekend! Program flexibil - iesi si intri cand vrei tu Bonusuri performanta, vreme nefavorabila si multe altele! Salariul este saptamanal, se castiga 700 - 1.300 de lei! !!! Detalii la numarul de telefon !!!
-
S.C. GRIGORIU-P angajeaza conducator auto cat. C+E pentru comunitate Mai multe detalii la nr de tel:
-
Cautam colaboratori din toata tara pentru a face parte din echipa noastra Destine Broker. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Iti oferim suportul necesar, incepand cu formarea profesionala si continuand cu consultanta personalizata pe tot parcursul colaborarii. Vei putea incheia toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, asigurari de locuinta, asigurari de viata etc. Ca activitati conexe vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea deveni agent imobiliar. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura investitie pe care va trebui sa o faci este taxa de inscriere la cursul de pe platforma de 100 lei iar apoi taxa de examinare pentru obtinerea codului RAF de 320 ron. Contacteaza-ne la
-
Suntem parteneri Destine Broker si cautam colaboratori ambitiosi, sociabili si cu spirit intreprinzator. Vei putea intermedia toate categoriile de asigurari, pensii private, credite si chiar oferte de vacanta. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Contacteaza-ne la numarul de telefon sau completeaza formularul de mai jos: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Recrutam colaboratori! Ne mărim echipa! Îți dorești un venit suplimentar, sa intermediezi asigurări de orice fel sau sa rezervi vacante? Te așteptam în echipa noastra. Sa fii broker în asigurari înseamnă să lucrezi de unde vrei, când vrei, cât vrei. Suna bine? Un job care îți poate aduce un venit suplimentar fără șef, target sau program fix. Ce îți oferă colaborarea cu Destine Broker? -pregătire continua -suport permanent -platforma 24/24 Vei putea intermedia toate tipurile de asigurari la toate societatile iar pe langa asigurari vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea lucra ca agent imobiliar. Singura conditie este sa fii absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat. Suna bine? Contacteaza-ma acum la sau completeaza formularul urmator https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Promovat
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
Restaurantul SABROSO angajeaza sofer delivery, atat doamne cat si domni, pentru livrarea preparatelor la domiciliul clientului, responsabil si dornic sa lucreze intr-o echipa dinamica; Oferim: salariu motivant, pe masura experientei! bonus in functie de numarul de comenzi livrate 1 leu comanda, iar media de comenzi livrator este aproximativ 500 pe luna; posibilitati de promovare! contract pe perioada nedeterminata! mediu placut de lucru!
-
Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic) - Abilitati foarte bune de comunicare - Ablitati de analiza si organizare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Asigura interfata magazinului cu clientii; -Consiliaza clientii in vederea alegerii produselor potrivite in functie de necesitatile acestora; -Isi ofera solicitudinea pentru orice cerinta a clientului care tine de contextul comercial (informatii, incasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de functionare la sculele cumparate, completare certificate de garantie, etc) Oferta (bonusuri, beneficii): -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru profesionist; -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; -Training inclus. Descrierea companiei MatHaus, brandul de retail Arabesque, este menit să pună experienţa de peste 20 de ani a companiei la dispoziţia tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este dedicat oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea de spaţii de locuit, depozitare, clădiri de birouri şi unităţi de producţie. Ofertele de produse şi servicii de suport sunt prezentate într-un format inovator, adaptat cerinţelor clienţilor. Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Candidatul Ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - reprezinta un avantaj; - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679/2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri). Pentru mai multe detalii legate de modalitatea in care Arabesque SRL prelucreaza datele dvs., va rugam sa consultati Politica noastra privind prelucrarea datelor, disponibila aici: https://arabesque.ro/politica-de-confidentialitate.
-
Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte legislatie evidenta stocuri Cunostinte in activitatea de gestiune si de operare MS Office ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Opereaza in stoc miscarile de marfa - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor -Verifica preturi de achizitie al marfii. 2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii -Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie - Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului 3. Asigura miscarea stocurilor - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare primire la zi Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47
-
Închiriez post de coafor frizerie și post pt make-up în salon aflat în centrul orașului Iași (lângă starea civilă). Oferim: - spațiu nou amenajat ultra modern - colectiv tânăr și sociabil Cerem: -seriozitate, creativitate și deschidere spre nou Informații la tel:
-