Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sanimet COM, cu sediul in str. Apelor, nr. 1E ( Bariera Bucov) angajeaza lucrator comercial (manipulant)! Ce vei face? Vei deservi clientii intr-un mod amabil si rapid. Vei oferi informatii tehnice despre produsele disponibile in magazin si vei recomanda cele mai potrivite solutii pentru nevoile clientilor. Vei participa la receptionarea marfurilor, descarcarea, incarcarea si depozitarea corecta si eficienta a acestora. De ce ai nevoie pentru a incepe? Spirit de echipa si deschiderea sa inveti de la colegii tai, atitudine pozitiva si dorinta de a ajuta clientii care viziteaza magazinul. Experienta in comert si sau cunostinte tehnice legate de materialele de constructii, constituie un real avantaj Abilitati bune de vanzare, relationare si organizare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant ( 2150 net) Tichete de masa electronice in valoare de 40 lei !Decont transport 350 lei lunar!
-
Promovat
Cerințe: Experienta d lucru pentru conducerea mai multor tipuri de stivuitoare transpalete vectori reprezinta un avantaj; Atentie distributiva si capacitatea de a urma instructiuni precise; Bune abilitati d comunicare si d lucru in echipa, spirit d initiativa si abilitati d invatare; Capacitate d adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Autorizatie valabila reprezinta un avantaj. Responsabilități: Manipularea, transportarea, incarcarea, descarcarea cu ajutorul stivuitorului, materii prime, materialele si bunurile societatii; Asigurarea ca materiile prime sa fie depozitate in locatii corecte; Realizarea activitatior de incarcare descarcare, manipulare, depozitare a produselor si ambalajelor in conditii bune folosind stivuitoarele intr-un mod sigur si eficient; Colaborarea cu echipa pentru a indeplini obiectivele operationale; Respectarea procedurilor de depozitare.
-
Promovat
Sarcinile postului: Intampinare clienti; Efectueaza inspectii tehnice, constatari mecanice; Scrie devizul de piese si ore manopera; Efectueaza servicii de reparatie conform devizului; Efectueaza probe de drum. Ne intereseaza amabilitatea, buna crestere, loialitatea, puntualitatea si dorinta de a satisface nevoile clientilor in cel mai profesional mod cu putinta. Programul de lucru: L-J 08:00 - 17:30; V 08:00-15.00 S-D inchis. Adresa sediului: Calea Severinului 56A(punct de reper Marlorex). Detaliile legate de conditiile de lucru se expun in cadrul interviului.
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 6.000 si 8.500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Este nevoie de o Doamnă serioasă și responsabilă să facă menaj și curățenie în Reșița!
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
Bună ziua. Dacă aveți în familie o persoană bolnava care necesită ingrijire de orice fel cu mare drag va pot ajuta de luni pina vineri în zona de nord din Ploiești program 8 ore . Specific ca am experiență în domeniu de peste 18 ani. Mulțumesc.
-
Ocupantul poziției va coordona activitatea de depozitare și gestionare a tuturor materialelor necesare pe un șantier de construcții civile, contribuind la asigurarea permanentă a stocurilor necesare, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ. Persoana selectata va fi responsabilă de: Recepția cantitativă și calitativa a mărfurilor intrate în gestiune conform fișelor tehnice; Organizarea modului de depozitare corespunzătoare a materialelor, ținând cont de termenele de valabilitate (FIFO) și respectarea condițiilor de depozitare impuse de producător; Recepția și eliberarea materialelor pe baza documentelor specifice activității din depozit și asigura circuitului corect al acestora; Efectuarea inventarelor periodice ale materialelor din depozit; Asigurarea permanentă a informațiilor referitoare la stoc și evidența informatizată a acestuia; Crearea unui mod organizat și ordonat de lucru, asigurând astfel respectarea standardelor și a regulamentelor; Calitatea muncii și asumarea responsabilității pentru activitatea sa și a celor pe care îi coordonează; Dezvoltarea și menținerea unei bune relații cu colegii direcți și din departamentele cu care interacționează; Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice și la cerere. Gestionarul va avea contact frecvent cu reprezentanți ai departamentelor Operațional, Achiziții, Logistică și Contabilitate, cărora le va furniza informații relevante și exacte în vederea efectuării comenzilor optime de materiale cât și cu reprezentanții echipelor de execuție în vederea distribuirii materialelor necesare. Ocupantul poziției va coordona activitatea Ajutorului de Gestionar. Cerințele postului: Studii medii finalizate Experiență pe un rol similar de minimum 3 ani Cunoștințe tehnice despre materialele folosite în construcții - de preferat; Abilitați de planificare, organizare ți prioritizare a activităților; Bune abilitați de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a asigura continuitate fluxului normal de lucru în ciuda întreruperilor și a solicitărilor simultane și multiple; Capacitatea de a avea o privire de ansamblu și de anticipare a potențialelor probleme; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook)
-
Salutare, numele meu este Oltean Daniel si am nevoie de 30 de muncitori necalificați cu cetățenie română. Locul de munca este destinatat oamenilor cu vârsta cuprinsă intre 15-55 ani. Postul, presupune ambalarea unor cărnuri, fie ele de pui, porc sau vită. Pentru detalii pot fii contactat ZILNIC, între orele 10 00 - 18 00. Nu sunt firmă de recrutare, ci sunt persoana fizică, ce lucrez in această fabrica de 8 ani, impreună cu familia mea. Programul de lucru este de 8 ore, și se lucrează in 3 schimburi. 08 00 la 16 00 16 00 la 24 00 24 00 la 08 00 Salariul este afectat in mod direct de schimbul in care lucrii, fiind vorba de un spor de noapte. Salariul de bază NET este 17.3e pe oră. 17.3e x 8 ore = 138.4e pe zi. 138.4e x 22 zile = 3044.8e pe lună. Acesta este salariul de bază, pentru un schimb de zi. La schimbul de noapte, se adaugă un plus de 40% la salariul net, adică ajungeți la 3.806e dacă munciți doar pe schimbul de noapte. ATENȚIE, acest calcul este realizat pentru salariul NET, adica bănuții pe care îi luați in mână. Pe langa acest salariu, se mai pot lucra și ore suplimentare, acestea fiind plătite DUBLU. Cazarea se face într-o pensiune din apropiere (500m de fabrica) unde aveți toate cele necesare(bucatarie,baie,cameră separat). Transportul(120e) vă este asigurat de catre firma, si va fii retras din prima lună de salarizare. Plecările au loc din toata țara, in orice zi vă pot face rezervare, ultima plecare fiind pe 17 mai. Nu există taxe de mediere sau comisioane pentru că nu sunt firmă de recrutare , se plătesc 100 de lei persoană bani care ajung la stat, iar această taxă se plătește pentru traducerea și legalizarea contractului de muncă. Acte necesare: - Xerocopie a carții de identitate (buletin). - Adeverință medicală precum că sunteți apt de munca in străinătate. - Cazier judiciar.
-
-
Ser Company SRL, din Adunatii Copaceni, Judetul Giurgiu, sos. Principala, nr. 14, intrarea Nessli, efectueaza angajari pentru posturile de : -Gestionar Depozit Analiza CV-urilor dupa caz, interviul, va avea loc la sediul mentionat mai sus, CV-ul se va depune la sediu sau se trimite pe e-mail la adresa : Pentru detalii ne puteti contacta la tel:
-
Angajam în domeniul construcțiilor placări polistiren decorativă zidărie Dulgherie tencuială mecanizată
-
NE MĂRIM ECHIPA!!! CĂUTĂM: Supraveghetor sala jocuri(fete si baieti) are un rol cheie in compania noastră ,deoarece interacționează direct cu clienții noștri. Noul angajat al echipei PLAYER poți fi chiar tu dacă: Ai excelente abilitați de comunicare! Ști sa fi pozitivă și să zâmbesti! Oferi seriozitatea și respect! OFERIM: Pachet salarial motivant! + BONUSURI Condiții de muncă deosebite alături de o echipa tânără!!
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Dispunem de oportunitatea angajării unei persoane pentru servicii de cameristă în regim part-time, la un tarif atractiv de 30-40 lei pe oră. Suntem în căutarea unei cameriste pentru o activitate de 4 ore pe zi, cartier Gheorgheni. Programul de lucru este planificat între orele 10:00 și 13:00. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul însoțit de o poză prin intermediul platformei Publi. Dorim să vă informăm că, din considerente de evaluare a candidaților, nu vom putea răspunde la mesajele fără atașamentul fotografic. Vă mulțumim pentru înțelegere!
-
Pensiunea noastră cu atmosferă prietenoasă caută ospătari talentați și pasionați să se alăture echipei noastre dinamice. Responsabilități: Oferirea unui serviciu prompt și prietenos clienților. Preluarea comenzilor și servirea mâncărurilor și băuturilor într-un mod profesionist. Menținerea curățeniei și a ordinii în zona de lucru. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității (apreciată, dar nu obligatorie). Abilități excelente de comunicare prietenos și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat. Beneficii: Salariu competitiv și bacșișuri generoase. Mediu de lucru plăcut și colegi prietenoși. Oportunități de avansare în carieră. Dacă ești entuziasmat de a oferii experiențe gastronomice remarcabile și ai abilități excelente de comunicare, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de e-mail :
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Hotel Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Receptionera Cerinte: Absolvent sau viitor absolvent al unei forme de invatamant superioare; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Asiguram transport tur-retur din Sibiu Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta; Oportunitati de training formare profesionala. Responsabilitati: Intampinarea clientilor; Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera; Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului; Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice; Incasarea tarifului pentru cazare. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 25 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/jobs
-
Hotel&SPA Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Ospatar/Barman Cerinte: Experienta in domeniu (specialitate), Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj, Cunostinte minime de limba engleza: nivel conversational, Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj); Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva; Stapanire de sine, disciplina. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in funcție de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol; Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi; Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia; Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere; Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 30 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/about
-
Hotel Castelnor Paltinis, Sibiu angajeaza Asistent Manager Cerinte: Absolvent al unei forme de invatamant superioare; Minimum 1 an experienta in domeniu reprezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta. Responsabilitati: Tine evidenta si discuta cu clientii si furnizorii; Mentine legatura cu colaboratorii companiei; Preluarea apelurilor telefonice si e-mailuri; Discutii cu potentiali clienti, prezentari de oferte si negocierea de preturi; Preia, inregistreaza, distribuie la departamentele implicate corespondenta; Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; Actualizeaza baza de date cu clientii si participa la mentinerea evidentei rezervarilor; Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management.
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175%
-
Grădinița cu Program Prelungit Children Care Center Timișoara, grădiniță particulară acreditată de Ministerul Educației, dorește să își mărească echipa, în vederea dezvoltării activității de educație timpurie. Pentru aceasta, avem disponibile 3 posturi titularizabile de PROFESOR ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR sau EDUCATOARE: Sarcini: - realizează activități educaționale cu copii vârstă 2-6 ani, conform legislației în curs - întocmește documentații specifice postului, conform grupei alocate - program 8 ore, 7.45-16.15 (pauză de masă 30 minute), de luni până vineri Profilul candidatului: - absolventă PIPP (inclusiv 2024) sau Liceul Pedagogic + studentă PIPP, indiferent de anul de studiu - CONDIȚIE OBLIGATORIE - persoană pasionată și dedicată job-ului de profesor învățământ preșcolar - persoană caldă, plăcută, cu apropiere, dăruire și iubire față de copiii preșcolari - persoană creativă, jucăușă, cu mult spirit de imaginație - persoană capabilă în gestionarea relațiilor interumane, cu bune capacități organizatorice și de comunicare, colegială, cu spirit de lucru în echipă - experiența minimă de 1-2 ani constituie avantaj major (dar nu este obligatoriu) - cunoștințe de utilizare mijloace TIC, table smart, alte activități avansate IT constituie avantaj major - cunoașterea limbii engleze constituie avantaj major Oferim: - un mediu de lucru plăcut, bazat pe plăcerea muncii și a activității depuse, conform studiilor - grupă mica de copii (maxim 12 copii), cu îngrijitoare dedicată la grupă, telefon mobil + laptop dedicat - dotare avansată cu materiale didactice și recreative necesare activității la grupă - suport permanent în activitatea didactică și relația cu părinții prin supervizarea de către un director educațional - mentor - posibilitate de avansare în cariera didactică prin susținerea examenelor de definitivat, grade didactice - renumerație conform activității prestate, verificare medicală și evaluare psihologică anuală gratuită, masa de prânz asigurată, team-building, tichete de masă și tichete cadou - școlarizare și perfecționare ulterioară susținută de grădiniță - un post este ocupabil din iunie iulie 2024, al doilea post este ocupabil din septembrie 2024 iar al treilea post din iunie iulie 2025. Toate posturile se ocupă inițial pe bază de CV, interviu și probă de activitate (inspecție la grupă); - contract de muncă în regim full-time, angajare pe unitate de învățământ care este acreditată de Ministerul Educației, conferă vechime în învățământ - POSTURILE SUNT TITULARIZABILE: angajarea va fi permanentă, pe durată nedeterminată (după susținerea examenului de definitivat) în cadrul unității de învățământ, (grădiniță acreditată ME) pe bază de concurs, conform legislației în vigoare. În vederea ocupării unui post este necesară prezentarea la concursul național de titularizare sesiunea iulie 2 , sau la concursul de titularizare ce se va organiza la nivelul unității în cursul anului școlar 2024-2025 Aplicarea se poate face în secțiunea specifică de pe site-ul grădiniței. https: children-care.ro cariere
-
Supermarket din Jimbolia angj. VANZATOR VITRINA GASTRO-CARNE-MEZELURI. CIM FULL TIME SI INDETERMINAT.
-
Promovat
Manpower angajeaza operatori experimentati pentru a lucra cu roboți de sudură. Dacă aveți experiență în programarea, operarea și întreținerea roboților de sudură și sunteți în căutarea unei oportunități de angajare într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: - Programarea și configurarea roboților de sudură conform specificațiilor și cerințelor de producție - Monitorizarea și supravegherea activităților de sudură ale roboților pentru a asigura calitatea și eficiența procesului - Diagnostica și remedierea problemelor tehnice ale roboților de sudură - Asigurarea respectării normelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul operațiunilor de sudură robotizate - Colaborarea cu echipa de producție și ingineria pentru a îmbunătăți procesele și performanța roboților de sudură Cerințe: - Experiență anterioară în programarea și operarea roboților de sudură - Cunoștințe tehnice solide în sudură și procesele de fabricație - Certificări relevante în domeniul robotică sau sudură sunt un avantaj - Abilități excelente de diagnosticare a problemelor tehnice și de remediere a acestora - Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă Beneficii: - loc de munca in 3 schimburi - salariu 3700 lei brut cu posibilitatea de majorare la 4000 lei brut dupa 6 luni - tichete de masa 35 lei zi lucratoare - prime cu ocazia sarbatorilor si de vacanta - 350 lei brut bonus de prezenta