Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului din Bacău, Str. Milcov nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar Non-Bancar in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelneri si ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor - abonament clinica medicala privata www.europark.ro Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie); Certificat de membru; Cunostinte de operare PC; Abilitati de comunicare si relationare; Respectarea eticii si deontologiei profesionale. Descrierea jobului Identifica nevoile pacientilor, formuleaza recomandari, consiliaza si fidelizeaza pacientii; Informeaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse; Administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie; Asteptam cv-urile dvs la adesa de e-mail :
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Bucuresti. Se ofera salarii incepand cu 2800 lei, tichete de masa.
-
Gradinita Bambi Dumbravita, autorizata de M.E.N., angajaza educator pentru perioada nedeterminata. Daca esti o persoana calma, absolventa de liceu sau universitate cu studii pedagogice in domeniul prescolar, te asteptam in echipa noastra. Constituie un avantaj cunoștințele de limba engleza și limba germană . Oferim conditii de lucru foarte bune, program flexibil , posibilitati de dezvoltare profesionala, mediu de lucru placut. Daca crezi ca iti place sa faci parte dintr-o echipa profesionista, sa lucrezi cu copiii si iti doresti un loc de munca stabil, trimite CV-ul tau la adresa de email si te contactam noi!
-
Caut colaboratoare pentru langoșerie in Hunedoara. Mai multe informații se discuta telefonic.
-
Angajez fierar, betonist, dulgher în Germania. Echipa pana la 3-4 oameni. Ofer 14 euro pe oră net. Se lucrează inclusiv și sâmbătă. permis de conducere si limba germana nivel mediu. Mai multe detalii ofer la telefon.
-
Studio Tara inchiriaza posturi de lucru, coafeza (stylist),tehnician unghii, cosmeticiană și maseuza (inclusiv o tura întreaga) Tarife: full-time 1000 RON net fiecare post+ utilități part time 700 RON net fiecare post + utilități
-
Angajam camerista pentru pensiune. Se ofera salariu motivant, program de lucru flexibil, conditii de munca civilizate, alte beneficii.
-
Promovat
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
Angajez șofer pt comunitate pe camion de 7,5 tone. Se lucrează șase săptămâni afară cu zece zile acasă,se merge în toată Europa Diurna 85 euro zi Pentru mai multe detalii va rog să sunați la telefon:
-
Firma autorizata angajează soferi Uber-Bolt cu carte de munca.Ptr detalii sunați la tel.
-
Fisherman's Colibita Resort își mărește echipa! Cautam colegi pasionati de bucatarie, curatenie si servicii de calitate. Bucatar-sef Bucatar Candidatul ideal va prepara meniul Fisherman's pentru oaspeti. Va coopera eficient cu colegii. Va gestiona eficient stocarea mărfii, va asigura păstrarea în condiții optime de igienă, temperatura și vecinătate a mărfurilor, materiilor prime și a produselor finite. Cautam un om de echipa, cu experienta, disciplinat, dornic sa colaboreze cu echipa pentru a livra preparate specifice meniului Fisherman's Resort Colibița. Ospatar Ajutor Ospatar Barman Calități superioare de comunicare cu clientul, organizare și livrare asumată de servicii calitative în cadrul restaurantului nostru. Camerista Pasiune pentru curatenie, atentie la detalii, rigoare, calitati de comunicare cu clientul, disciplina. Oferim contract pe termen lung sau de sezon și un pachet salarial motivant cu masă, cazare și transport incluse, toate pe măsura interesului și efortului depus.
-
Atelier de mobila din Parc Industrial Priboiu,Branesti ( 20km de Targoviste) vrem sa ne marim echipa cu un tamplar serios si disponibil dar si o persoana care nu cunoaste bine aceasta meserie dar caruia ii place si este dornica sa o invete.
-
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
"Cautam agent/operator DDD(deratizare, dezinsectie, dezinfectie) experiența constituie un avantaj sau absolvent al Facultății de Agronomie. Tel.
-
Cautam reprezentant vânzări de servicii DDD, experiența constituie un avantaj, absolvent al Universității Agricole. Pachet salarial atractiv cu posibilitate de dezvoltare. Tel.
-
Angajam Agent sau Operator DDD (deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie). Candidatul ideal: - Studii generale - Calificarea necesară: agent dezinfecţie, dezinsecţie şi deratizare – reprezinta avantaj - Experienţa în domeniu – reprezintă avantaj - Capacitate de a lucra în echipă - Permis de conducere categoria B – reprezintă avanta
-
Angajam modelator Covrigi, Patiserie Cerinte cu experienta sau fara experienta in domeniu Saluariu in functie de calificare 3000-4000 Lei Program flexibil, duminica liber Angajam si pentru tura de noapte Doar cu contract de munca Locatia este situata in Bulevardul Bucurestii Noi, Sector 1 Contact
-
Angajam vanzatoare cu sau fără experienta Magazin patiserie Locația se afla în strada Jiului, metrou Jiului sector 1 Magazin patiserie Program 8 ore, duminica inchis Salariu 3500 lei
-
Caut cioban la oi ofer mâncare cazare țigări beutura salariu se discuta la telefon .am o turma de mâncări 250si una de sterpe 150.cine vrea la sterpe nu trebuie sa mulga
-